Pesti Flaszter

Pesti Flaszter

Olyan kis cuki medve, biztos nem fog támadni!

2022. február 24. - Papp D. Olivér

Analysis: Putin's take on history may lay groundwork for war - Casper, WY  Oil City News

Ez csak erőfitogtatás, nem lesz itt semmiféle háború, ez elképzelhetetlen… Hát nem az! Az a helyzet, hogy ma hajnalban Oroszország megtámadta Ukrajnát. Igen, egy szomszédos országot. Megdöbbentő, bár nem váratlan fordulat, legalábbis sokaknak nem váratlan. Aztán persze vannak párán, akik vagy őszintén, vagy politikai érdekből, vagy csak egyszerű butaságból az utolsó pillanatig kitartottak amellett, hogy ez nem történhet meg. Hát megtörtént. Ha jobban belegondol az ember, teljesen érthető a logikájuk. Oroszország a történelem során bizonyította, hogy a legbékésebb demokráciák sorát erősíti. Mindenki tudja, hogy ez mindig is így volt, sose máshogy. Ez a támadás teljesen karakteridegen nem? Dehogy nem! Meg amúgy is, csak a külhoni oroszokat védik ezzel a lépésükkel ezt mindenki tudja. Jó, tényleg álljunk azért meg egy pillanatra, a külhoni polgárok helyzete minden országban érzékeny és fontos téma, de, aki úgy gondolja, hogy ez a támadás erről szól, azon már idegeskedni is kár.

A Magyar Kormány szűkszavúan annyit mondott, hogy ki szeretnének maradni a konfliktusból és kiállnak Ukrajna területi integritása mellett. Nem egy nagy elemzés, nem egy nagy összefoglaló, de eddig legalább semmi felháborító, bár nehéz erős érzelmeket kiváltani úgy, hogy nem mondunk semmit. Ami viszont megdöbbentő, hogy még mindig erősek a pro Orosz álláspontok. Bár a véleményvezérek még hallgatnak, nem is nagyon tehetnek mást részletes kormánypárti álláspont nélkül (mert ők a saját véleményüket mondják), követőik körében még mindig jellemző az az attitűd, hogy inkább az Orosz oldalon állnak. Ami még egy érdekes kérdés az a fenyegető hangnem Orosz oldalról. Putyin érthetően tudatta mindenkivel, hogy ha bárki ütközni próbál velük, annak soha nem látott következményei lesznek. Ez az a narratíva, ami a 21. században eddig elképzelhetetlen volt és most mégis ilyen üzeneteket olvashatunk. A helyzet nyilván komplexebb annál, amit itt Magyarországon a kis szobánkból megérthetünk, de ilyen kommunikáció mellett szerintem érdekes az Orosz álláspont mellé beállni.

Ami a valóság az, hogy jelenleg Ukránok tömegei menekülnek el hazájukból, gyerekek bujkálnak pincékben és ami a legfontosabb, hogy senki nem tudja, hogy mire számíthat. Nem tudhatjuk, hogy ez a helyzet meddig fog tartani és hogy mi lesz a vége, de az biztos, hogy 2022 februárja egy történelmi hónap már most!

 Módosítás 2022. 02. 24. 13:32: Orbán Viktor egy Facebook videóban kijelentette, hogy a Uniós és NATO-s szövetségeseinkkel együtt elítélik Oroszország lépését. 

A bejegyzés trackback címe:

https://pestiflaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr3517765112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ménár Atya 2022.02.26. 06:48:51

@pista18721:
Igen degenerált Fitymatyi!
Orosz -Ukrán háború.
Capisci?
De azért jelzem, hogy a kiváló kínai vakcinát a who is elfogadta, te meg pofán szartad magad ahogy szoktad :D:D

pista18721 2022.02.26. 06:49:44

@Ménár Atya:

a mongolFidióta, Putyin-fasszopó náci degenerált selejt szopás szerint a jó édes kurva anyját is letagadja.

a nemzetközi szerződéseket Putyins értette meg, már 2014-ben, amikor bevonult a Krímbe.

1) Ukrajna most azért nem a világ harmadik legnagyobb nukleáris hatalma, mert 1994-ben aláírtak egy nemzetközi egyezményt az oroszokkal, amerikaiakkal, és másokkal, amelyben Oroszország garantálja Ukrajna szuverenitását és területi integritását. Ennek fejében Ukrajna leszerelte a nukleáris arzenálját. Ha nem írták volna alá, Putyin most nem merné megtámadni Ukrajnát.

2) Putyin tehát a Krímbe és Luhansk és Donceckbe való bevonuláskor, ezt az egyezmény sértette meg.

Az egyezmény pont Budapesten írták alá. Budapesti Memorandum a neve
hu.wikipedia.org/wiki/Budapesti_memorandum
Putyin az, aki a nemzetközi egyezményt megsértve, amit Oroszország aláírt, nemzetközi, háború bűnt, emberirtást követ el.

Putyin fasszopói és a mongolFIdióták az emberiség söpredéke, a legalja. akárcsak Putyin maga. embertelen férgek vagytok.

Ménár Atya 2022.02.26. 07:01:31

@pista18721:
Fitymatyi te igen hülye selejt vagy, már megint eltévedtél a faszerdőben.
Rossz a címzés alapból.
Ha a nagyanyádnak áramszedője lett volna, akkor villamos lett volna.....
Talán még mindig nem fogtad fel te baromarcú, hogy háború ellenes vagyok, főleg az oroszokat nem kedvelem.
De ha azt nézzük, hogy a nyugat megszegte a garanciákat, és ukrajnát nátó taggá tenné, akkor érthető az orosz reakció, főleg hogy még terrorizálják az orosz lakosságot, ahogy a magyart is.
Csak épp oroszország rendelkezik a szükséges erővel, hogy megállítsa őket.
A tegnapi ostobaságodhoz meg annnyit:
"
"Ha Putyin elfoglalja Ukrajnát, akkor egész pontosan 4 NATO országgal több szomszédja lesz. Annyi esze van ennek a Putyinnak, mint neked. Mindketten világhülyéi vagytok."
A magdfajta gondolkodásra képtelen propagandista DK felszópók biztos elhiszik ezt az okosságodat, a gond csak annyi ezzel, te idióta, hogy egy atomhatalom lesz Lengyel o.szlovákia,Magyar o. Románia határaitól 100 méterre te faszkalap sötét ló!
Nem érted ezt a térképes izét sem mi?
A fejed inkább evésre, meg migrik leszopására használd ahogy szoktad, mert a gondolkodás nem megy az ostoba fajtádnak te skizofren kretén :D
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=642

hoplita 2022.02.26. 07:04:57

@Ménár Atya:
Voltam konyhán sokat, a szolgálataim felét ott adtam, csak konyhaügyeletesként, a fajtád csicskázptt a feketében, gyökérgeci.:)
Ugye tudod, hogy kik adnak konyhaügyeletet sorállományúként?:)
Szólj, ha nem, segítek, faszomfütty..:))))

hoplita 2022.02.26. 07:06:26

@Ménár Atya:
Ha van közte 13 év, akkor véleményes a buli, igaz anyabaszó?:)))

hoplita 2022.02.26. 07:08:39

@Ménár Atya:
'...A gondolkodásotok,néha emlékeztet a 89 előtti propaganda gondolkodásra....'

Frajd most visítva röhög odaát, fityiszkomcsigeci.:)))))))))))))

Ménár Atya 2022.02.26. 07:19:59

@hoplita:
Konyhaügyeletes :D:D:D:D
Nagyon érted akkor a harcászatot :D:D:D
Ne égesd már magad, már nekem kínos :D:D

Ménár Atya 2022.02.26. 07:24:24

@hoplita:
Látom a matek sem az erősséged a gondolkodás meg végképp.
Ha jól emlékszem a 2009 és a 2020 adatokat hasonlítottuk, az általad említett nettósítás után csak annyi változna, hogy mivel 2009-ben arra a jövedelemre 38% adó volt, most meg bármennyire 15, akkor még kevesebbet vásárolhattál :D
De még ezt sem voltál képes értelmezni :D
A te korodban azért szép próbálkozás volt, de csak a hülyeséged bizonyítottad be :D
Most lépek majd talán még visszajövök röhögni a fajtádon :D
Addig gondolkodj mekkora baromságot mondtál :D

hoplita 2022.02.26. 07:28:30

@Ménár Atya:
Ó, látom képben vagy.:))
Laktanyaszintű szolgálatot adni - tudod melyek azok, anyabaszó? - muszáj vót és a konyhaügyelet nyugisabb a kapuügyeletnél és kényelmesebb az őrparancsnokságnál és mivel nem gépkocsizó vagyok, ezért telephelyet nem adtam.
Belszolgálatot meg a nyomi fajtádra sóztam, mivel szolgálatvezénylést is csináltam.:DDDD
Amúgy szerinte4d miért egy ROA az avatarom, te szánalmas ministránskefélő buzzancsgeci?:)))))

hoplita 2022.02.26. 07:31:01

@Ménár Atya:
A minimálbéreket hasonlítgattuk faszparaszt.
Ki is jött, hogy kábé 50 ajróval emelkedett 11 év alatt, 42% infláció mellett.
Hasítunk...ugye orbánbuzi anyabaszó:))))))

pista18721 2022.02.26. 07:43:44

@Ménár Atya:

intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40743254

azt, amikor a gyerekek agyát az olyan pedofil, buzi papok mossák, mint te, és csak ők moshatják, azt diktatúrának és egyházállamnak nevezik.

azt az országot, ahol az olyan pedofil, buzi papok, mint te szophatják le a ministránsfiúkat, és az ehhez való jogot monopolizálják magukanak, diktatúrának és egyházállamnak nevezik.

a legtöbb pedofil és buzi az egyházban és a Fideszben van. ha a gyerekeket meg akarjuk védeni, akkor a Fideszt és az egyházat kell betiltani.

Kaleta Fideszes nagykövet volt.
A tájföldi nagykövet Fideszes nagykövet volt
a győri gyerekkukkoló Fideszes titkár volt
obudamost.hu/2021/06/21/elismerte-bunosseget-a-gyori-fideszes-pedofil/
Szájer Józsi buziorgiás Fideszes volt

te, a pedofil, buzi pap Fideszes vagy

ti, a Fidesz és az egyház vagytok a magyar társadalom pedofil, pszichopata, elmebeteg genetikai selejtje. tönkreteszitek az országot, ti vagytok a hulladék, a selejt.

pista18721 2022.02.26. 08:03:41

@Ménár Atya:

Ezt is mindjárt másnap beszoptad.

"megint igazam lesz, elmebeteg merkelék szopnak"

k.blog.hu/2020/03/20/a_naih_szerint_kozerdeku_adatok_a_fertozesekre_vonatkozo_statisztikai_adatok_de/full_commentlist/1#c38463430

"Merkel" nevét sem tudod helyesen leírni, mert egy selejt vagy.

Volt egy napos statisztikai ingadozás, aztán a számok tovább csökkentek. De te ráugrottál, mert egy idióta selejt vagy. Németországban egyébként minden hétvégén volt hétvége-effektus. Németországnál tehát eleve hülyeség azt nézni, hogy hétvége után pár napig megnőnek a számok.

Ilyen vagy, te kis pedofil, buzi papocska. Ilyenek vagytok, ti idióta hívők! Pszichopaták vagytok, aljaemberek vagytok, elmebetegek vagytok, mongolFidióták vagytok, ti vagytok a magyar selejt, remélem, hogy beledögletek a járványba, mert ti megérdemlitek!

pista18721 2022.02.26. 09:00:47

@Ménár Atya:

hagrid.blog.hu/2021/10/09/fontos-e_az_ellenzeki_miniszterelnok_szemelye?full_commentlist=1#c40963294

"Annyira kiszámítható volt eddig az egész színjáték"

az idióta Orbángecid meg Gulyás Gergelyed például úgy kiszámolta, hogy Gyurcsány Karácsonyt fogja megtenni miniszterelnök-jelöltnek, hogy azóta is rajta röhög az egész elmegyógyintézet Grazban, körülötte.

telex.hu/zacc/2021/10/08/gulyas-gergely-karacsony-lesz-a-gyoztes-visszalepes-video

Hollik szerint MZP elbukik még az első forduló előtt

444.hu/2021/10/08/hollik-istvan-hat-hete-azzal-probalta-alazni-marki-zayt-rohogo-fideszesek-elott-hogy-gyurcsany-miatt-meg-egy-hete-van-miniszterelnok-jeloltkent

szóval, faszfejkém, tele van a Fidesz elmebeteg idiótákkal, akik minden nap pofán fossák magukat. akárcsak te.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.26. 09:11:01

@Ménár Atya: Azért nem gondoltam hogy beszopod a propagandát. A szocik alatt a GDP arányos adó 38 százalék volt, most 37. Elvben.

midnightcoder2 2022.02.26. 09:12:45

@pista18721: "mire megépítik a Power of Siberia 2-t, addigra Putyin már halott lesz, és Németországban alig fognak gázt használni. "

Matyika, a technológia jelen állása szerint a németek max. akkor nem fognak gázt használni, ha bedurrantják a szénerõmûveiket. Mert hogy a delej tárolása ma sincs megoldva, és az elég szar ügy, ha borult idõben leáll az élet. Marad a francia atomáram de az nem végtelen, és vehetnének még áramot Európa más országaiból, de jó eséllyel ott sem nagyon lesz. Nem is beszélve arról, hogy a kamionok akkor sem mennének árammal ha lenne. Nyilván, idõvel lesz árammal hajtott kamion is a piacon, de az még legalább 10-15 év mire eljut oda a technológia hogy a kamionok úgy 10-15%-a elektromos lesz. Nem beszélve a többi géprõl: traktorok, földmunkagépek, stb.

Naftát szállítani hajón is lehet, illetve kérdés hogy milyen gyorsan tudnak a kicsi kínaiak és az oroszok vezetéket építeni. Azért a kínaiaknál nem úgy megy az építkezés mint nálunk, ahol évekig tart egy kurva metrófelújítás.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.26. 09:16:49

Putyin óriási hibát csinált stratégiailag. Most kovácsolta egységbe az EU-t, Nagy-Britanniát, Japánt, Ausztráliát és az USA-t.

midnightcoder2 2022.02.26. 09:20:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A másik oldalon pedig az USA kovácsolja egységbe már évek óta Kínát és az oroszokat. Mert hogy ez az egész kb. azzal kezdõdött már jó régen, hogy az amcsik basztatják Putyint a környéken lévõ olaj miatt, majd Trumpli idején elkezdték a kínaiakat is szopatni mert rájöttek hogy a végét járja az amcsi hegemónia.

pista18721 2022.02.26. 09:41:12

@Ménár Atya:

pestiflaszter.blog.hu/2022/02/24/olyan_kis_cuki_medve_biztos_nem_fog_tamadni?full_commentlist=1#c41238468

"Az oroszok szimplán nem engedik az usát a közelükbe"

Ha Putyin elfoglalja Ukrajnát, akkor egész pontosan 3 NATO országgal több szomszédja lesz. (Kalinyingrád miatt Lengyelország nem lesz új szomszédja, de igen nagy új határszakasza lesz vele. ) Annyi esze van ennek a Putyinnak, mint neked. Mindketten világhülyéi vagytok.

pista18721 2022.02.26. 10:08:10

@CSOKKI MÁLNA:

szeka.blog.hu/2022/02/01/lehet-e_orban_viktor_a_beke_kovete_moszkvaban?full_commentlist=1#c41188592

Hát, Orbán nagyon nem értett egyet veled. Igaz, önmagával sem ért egyet az az idióta, gerinctelen, elmebeteg szar. Ilyenek vagytok ti mindketten, ilyenek a mongolFidióták, elmebetegek, pszichopaták, elvtelen emberi selejtek.

Orbán: az olaj keletről jön, de a szabadság nyugatról

Nem szabad megengedni, hogy Magyarországot a Gazprom legvidámabb barakkjává tegyék - jelentette ki Orbán Viktor a pártja megalapításának 19. évfordulója alkalmából tartott konferencia záró szónokaként.

A pártelnök hangsúlyozta, hogy nem kellene megengednünk az utánunk következő fiataloknak, hogy miután a szovjet rendszer legvidámabb barakkja sorsától megszabadultunk, most a Gazprom legvidámabb barakkjává tegyék Magyarországot.

Mint mondta, a Fidesz nemzedéke azt üzeni a jövőnek, hogy nem azért mutattak ajtót bizonyos dolgoknak – az oroszoknak, a Szovjetuniónak, a kommunizmusnak – hogy azok most az ablakon visszamásszanak.

“Mi az ajtót a nyugatnak kinyitottuk, az oroszoknak, a Szovjetuniónak és a kommunizmusnak meg ajtót mutattunk, és azt üzenjünk a jövőnek, hogy ne engedjék, hogy visszamásszanak az ablakon” – fogalmazott.

Orbán: az olaj keletről jön, de a szabadság nyugatról

Hozzátette: azt is üzenik a következő generációnak, ne engedjék, hogy a demokráciából demokrácia nélküli többpártrendszer legyen. “Lehet, hogy az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik, a demokráciát pedig nem lehet felülről irányítani, hanem csak az emberek szívéből nőhet ki” – mondta Orbán Viktor.

A pártelnök hangsúlyozta: ki kell tartani a “nyugatos Magyarország mellett”, nem szabad engedni, hogy erről az útról Magyarországot letérítsék.

24.hu/belfold/2007/03/30/orban_olaj_keletrol_jon/

Ménár Atya 2022.02.26. 10:13:52

@hoplita:
Átlagbért hasonlítottuk, de ezt sem érted buta tök. :)
Funkcionális analfabétizmussal nehéz lehet az életed :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.26. 10:14:46

@CSOKKI MÁLNA: Neked ez vicces hogy ki fogják csinálni az oroszokat gazdaságilag? Az ártatlan orosz nép fogja az elmebeteg Putyin őrjöngését megszenvedni. Putyint előbb-utóbb a saját tábornokai fogják leváltani.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.26. 10:15:43

@midnightcoder2: Ugyan már! Az oroszok és Kína sosem lesz szövetséges. Még a kommunizmus idejében sem voltak azok.

Ménár Atya 2022.02.26. 10:17:13

@hoplita:
Hát,a fakanalat rádbízták? :D
Komoly tapasztalatot szerezhettél :D
Az avatarodnak talán egy köcsögöt kellene akkor kiraknod te szerencsétlen :D

Ménár Atya 2022.02.26. 10:18:33

@pista18721:
"Ha Putyin elfoglalja Ukrajnát, akkor egész pontosan 4 NATO országgal több szomszédja lesz. Annyi esze van ennek a Putyinnak, mint neked. Mindketten világhülyéi vagytok."
A magdfajta gondolkodásra képtelen propagandista DK felszópók biztos elhiszik ezt az okosságodat, a gond csak annyi ezzel, te idióta, hogy egy atomhatalom lesz Lengyel o.szlovákia,Magyar o. Románia határaitól 100 méterre te faszkalap sötét ló!
Nem érted ezt a térképes izét sem mi?
A fejed inkább evésre, meg migrik leszopására használd ahogy szoktad, mert a gondolkodás nem megy az ostoba fajtádnak te skizofren kretén :D
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=642

Ménár Atya 2022.02.26. 10:20:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ebben van valami.
Nem csodálkoznék, ha nálunk is megjelennének komolyabb fegyverek ezek után.
Az oroszok megbízhatatlanok.
Jobb ha van visszatartó erő velük szemben.

Ménár Atya 2022.02.26. 10:22:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Szja-ról beszéltünk, szocik alatt sávos volt.
De nem ez volt a fő kérdés, hanem az átlagbérből vásárolt euró mennyiség.

pista18721 2022.02.26. 10:28:48

@midnightcoder2:

meltanyossag.blog.hu/2021/12/06/a_kormany_szavatossagi_ideje?full_commentlist=1#c41073956

"dehumanizálták a tüntetõket,"

1) "tüntető", te húgyagyú fax! Még magyarul se tudtál megtanulni, olyan idióma hazaáruló vagy. Letöközöd itt a tüntetőket, aztán sírsz a dehumanizálásról. Te töközöd őket, te szerencsétlen fax!

2) 2006-ban a Fidesz csőcseléke felgyújtotta az MTV székházat, autókat, üzleteket, kukákat. Fegyverek voltak a sátraikban. Egy tankkal mentek neki a rendőröknek. Nektek ezek a békés, ártatlan tüntetők, de az új, hogy nektek ők a szellemóriások is. A Rezsiszilárd szintű, zsírdisznók.

m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/tv_ostrom.jpg

Te a kopasz, agyatlan, náci futball-huligánokért sírsz, hogy "dehumanizálják" őket. Neked ők a szellemi elit, ők a krém. Mondjuk hozzád képest tényleg ezek az agyatlanok a szellemi elit, mert mint látjuk, még magyarul sem tudsz, akkora hazaáruló, kretén selejt vagy.

Ennyit tudnak a mongolFidióta, pszichopata elmebetegek.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.26. 11:06:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Az oroszok és Kína sosem lesz szövetséges. Még a kommunizmus idejében sem voltak azok."

Jelenleg egyik fél sem látja korlátját országaik együttműködésének. Nyltan nem fogja Kína a szövetségesi viszonyt vállalni.

Persze Kína vélhetően sosem fog egy ilyen szövetséget nyíltan vállalni, mivel hagyományosan nem keres szövetségeseket magának. Katonailag nincsenek egymásra szorulva, gazdaságilag viszont jól kiegészítik egymást. Kína és Oroszország kapcsolatai jelenleg jobbak, mint a II. világháború óta bármikor.

"Putyint előbb-utóbb a saját tábornokai fogják leváltani."

Nincs értelme leváltani, mert a geopolitikai helyzet ezzel nem változna meg!

CSOKKI MÁLNA 2022.02.26. 11:12:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A Krím megszállása után is erről álmodoztatok. Nem jött össze. Putyinéknak viszont összejött egy 620 milliárd dolláros tartalékalap..

Minden ballib bérretteg 2022.02.26. 11:12:51

Oroszország támadása elsősorban éppen az Ukrajnának a Nato-ba integrálása okán történt.

Nato tagot ugyanis az Oroszok se támadnak, éppen azért amiért Nato tagok nem avatkoznak be a háborúba jelenleg,

Mert az már világháború lenne, ahol Oroszország és Kína harcol a Nato ellen. És ez egy olyan háború lenne, amiben nem lenne győztes.

Minden ballib bérretteg 2022.02.26. 11:17:49

@pista18721:

A tetves Gyurcsány akinek a seggét nyalod, békés tüntetőkre támadt 2006-ban, és erre örökké emlékezni fogunk.

Beazonosíthatatlan karhatalmistákkal, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel (kardlappal, viperával, ) verték szét tüntetők tízezreit.

Szóval a mocskos hazugságaiddal, a Gyurcsány féle terrort már soha a büdös életben nem fogod kimagyarázni !

SOHA TÖBBET GYURCSÁNY FÉLE TÖMEGBE LÖVETŐ KOMMUNISTA DIKTATÚRÁT !

Etniez 2022.02.26. 11:30:24

@dare: Aki most az Oroszoknak szurkol, az 1956-ban is ugyanezt tette volna. A helyzet ugyanez.

Kis ország szabadulna az orosz érdekszférából, jönnek az orosz tankok eltiporni őket.

Sok idióta meg ennek örül....

6.Lenin 2022.02.26. 11:36:03

Hú, most minden ballipsi köcsög a világ legnagyobb tábornoka, a legnagyobb stratégák, , de akkor miért picsázták el őket mindenhol eddig?
Legutóbb az afgán kecskepásztorok. Most meg Putyin csinál belőlük hülyét. Ők meg csak néznek ki a fejükből. Kurvára nagyfiúk lettek a köcsögök.

6.Lenin 2022.02.26. 11:39:16

@Etniez:

Fordítva ülsz a lovon, és hátrafelé is mentek.
Ja, visszaütött ez a kurva Putyin nem hagyta, hogy hülyére vegyék a gazemberek.

56-ban meg simán eladtak minket a nyugati barátain a ruszkiknak. Nektek akkor az volt a menő.

pista18721 2022.02.26. 11:47:07

@Ménár Atya:

szeka.blog.hu/2022/01/10/vigyazo_szemeteket_almatira_vessetek?full_commentlist=1#c41139530

2006-ban a Fideszes csőcselék tankkal ment a rendőrök ellen, szerintetek az forradalom volt. A kazah tüntetők békésen, nem tankkal támadtak, szerintetek az puccs. 2006-ban senki nem halt meg, szerintetek az diktatúra volt. Kazahsztánban lelőttek vagy száz embert, szerintetek ez demokrácia.

Te egy elmebeteg vagy, ezért hiszel mindent fordítva. Ezért tagadod le még a kurva anyádat is, ezért hazudsz pofán gátlástalanul akárkit a legnagyobb hazugságokkal. Akárcsak Orbánék. És pont ugyanilyen elmebeteg az összes Fideszes.

CSOKKI MÁLNA 2022.02.26. 11:50:57

@Etniez: A kommunizmust ma nem Moszkvában vagy Pekingben építik, hanem az USA keleti és nyugati partján..

midnightcoder2 2022.02.26. 11:53:37

@pista18721: Mivel a programozáshoz kényelmesebb angol kiosztást használni, így ő helyett õ-t használok. Az amcsik sajna az us international kiosztásból kihagyták ezt. Anno csináltam saját kiosztást, de ez hol mûxik win10 alatt hol nem, upgradetõl függõen, így inkább hanyagolom.

"Egy tankkal mentek neki a rendőröknek. "
Egy bácsi próbálta ki, hogy akik kinn hagyták lezáratlanul a tankot, voltak-e olyan hülyék hogy beindítható állapotban hagyták ott. És igen, voltak. A bácsi, aki fiatalon harckocsizó volt elindította, és ment pár métert vele. Ez volt a "tankkal mentek neki a rendõröknek" a húgyagyú "független" sajtó szerint. És persze az olyan szerencsétlenek mint te, simán bekajálták.

pista18721 2022.02.26. 12:00:49

@CSOKKI MÁLNA:

kaszapf.blog.hu/2021/09/04/a_rasszizmus_es_a_homofobia_ara_ii_resz?full_commentlist=1#c40892358

"a térdeplés a hülyeség jele. "

Tehát nem a rasszizmus jele. És megtudtuk, hogy az oltár előtt térdeplő keresztények szerinted is hülyék. ráadásul ők képzelt személyek előtt térdelnek le, szóval ők szerintem is hülyék.

Pofán fostad magad, már megint, te kis mongolFidióta náci!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.26. 12:01:42

@midnightcoder2: Hazudsz. Az aksi ki volt belőle szedve. És valakik vittek egyet.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.26. 12:05:12

@CSOKKI MÁLNA: Majd szólok a Poughkeepsieben hogy már nem a részvényesek szava számít. A Bill Gates is már főtitkár a mikrofosnál, nem tudtad?
Te önként vagy ennyire hülye, vagy láncfűrésszel csinálták a lobotómiádat?

pista18721 2022.02.26. 12:08:25

@midnightcoder2: "Mivel a programozáshoz kényelmesebb angol kiosztást használni, így ő helyett õ-t használok. Az amcsik sajna az us international kiosztásból kihagyták ezt. Anno csináltam saját kiosztást, de ez hol mûxik win10 alatt hol nem, upgradetõl függõen, így inkább hanyagolom."

Egy programozónak ezt már tíz évvel ezelőtt is illett tudnia megoldani. Ma már titkárnőnek se vennélek fel, olyan szánalmas kis selejt vagy, Ma már mobilon, linuxon, windowsban bármilyen fizikai billentyűzet-kiosztás mellett bármilyen nyelvet illik tudni rendesen beállítani. Te nem tudsz, mert elmebeteg selejt vagy.

Pontosan ezért vagy mongolFidióta is, náci is, meg Putyin-fasszopó is. Ti állati hulladékok, selejtek vagytok.

ez a nevem senki 2022.02.26. 12:10:02

ratyi matyi ma sem lett értelmesebb
egyik nevén sem

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.26. 12:11:51

@Ménár Atya: Nem mindegy hogy fizeted az adót? Csak szólok a különböző fogyasztáshoz kapcsolódó adók több mint a duplája a lakosság befizetéseinek. 6700 milliárd az áfa és jövedéki, míg a személyi jövedelem adó csupán 2800 milliárd. Hülyécském! Ugyanúgy lehúznak, csak te benyalod hogy kevés az adód.

pista18721 2022.02.26. 12:24:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

elegemvan.blog.hu/2021/06/11/elegem_van_a_terdelgetos_bohockodasbol?full_commentlist=1#c40718876

Dehogynem, nyuszóka, hogyne tudnám megkülönböztetni a nickeket. Azt is tudom, hogy mi a különbség köztük. Elvégre "midnight coder" néven is be tudtam regisztrálni, és "jotunder" neven is. Elek Gábor az a hülye, aki akkor sem jött rá a megoldásra, amikor előtte volt.

"blog.hu/user/41469

Lencsés István
0 bejegyzést írt és 3446 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2007.06.26. óta tag."

Ez az első Lencsés István, ez vagy te, ez volt a normális, polgári nicked.

"blog.hu/user/662480

ADATOK
Lencsés lstván
0 bejegyzést írt és 600 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2011.10.31. óta tag."

Ez az első, hamisított nicked. Valahonnan kitiltottak, és azért hoztad létre, hogy tovább tudjál kommentelni.

Ezek után mentél el odáig, hogy Zöldi László blogján is kommenteltél, az ő nevét hamisítva. Zöldi erre rájott, és ő is létrehozott egy usert a te nevedet hamisítva:

"blog.hu/user/797529

ADATOK
Lencsés István­
14 bejegyzést írt és 138 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2013.05.09. óta tag.
Web: lencsespityu.blog.hu/"

Itt meg is írt rólad mindenfélét, és leégtél, mert kiderült, hogy egy kapafogú, munkanélküli vagy, aki loser a társkeresésben is. Nem kellesz egyetlen nőnek sem, mert akkora selejt vagy.

Ez pedig két további nick, amelyeket te hoztál létre, megtévesztésként, vagy mert megint letiltottak, vagy pont azért, hogy a lencséspityu blogon írjál megtévesztő kommenteket. Szintén hamisított nickek.

"blog.hu/user/805191

ADATOK
Lеncsés István
0 bejegyzést írt és 191 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2013.06.23. óta tag."

És én pontosan tudom, mi közöttük a különbség. Onnan tudom, hogy az én nevemet is hamisítottad. Innen tudom azt is, hogy te szoktál nickeket hamisítani.

Ismétlem még azt is, hogy csak Lencsés István érdekelt abban, hogy kikeresse azt az összes nicket, amiket te kikerestél. Az összeset egyébként könnyen csak a létrehozójuk tudja kikeresni, mert a google is megkülönbözteti őket. Tehát csak azt bizonygatod ezzel, hogy te vagy Lencsés István, és a Zöldi László által létrehozott nicken és blogon kívül mindegyik nicket te hoztad létre. Én például kurvára nem vettem volna a fáradságot, hogy az összes hamis nickedet kikeressem. Kösz, hogy postoltad őket, kösz, hogy szarod pofán magad állandóan, mert egy akkora idióta vagy.

Járatod le magadat, és csak azt bizonygatod újra, és újra, hogy te vagy a blog.hu legnagyobb trollja, aki már 2011 óta hamisít nicket, akit mindenki utál.

Etniez 2022.02.26. 12:33:02

@6.Lenin: Örülök, hogy magadra ismertél.

CSOKKI MÁLNA 2022.02.26. 12:42:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Épül, de még nem épült fel. Elképesztően kártékony folyamatok indultak el: wokeista szinkretikus világegyház: inverz rasszizmus, etnomazochizmus, cancel culture, zöldidiotizmus. Ez az út az új világkommunizmus felé..

CSOKKI MÁLNA 2022.02.26. 12:50:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Orbánék jelentősen javították a fogyasztáshoz kapcsolódó adók beszedésének hatékonyságát..

6.Lenin 2022.02.26. 12:59:58

@Etniez:

Valamit cáfolni szerettél volna?
Ez semmit sem ér, szedd össze magad.

pista18721 2022.02.26. 13:39:40

@6.Lenin:

szeka.blog.hu/2021/04/23/biztos_hogy_ilyen_nyitast_akarunk?full_commentlist=1#c40173950

Láthatóan,

1) nagy tapasztalatod van nőkre való befizetésben.
2) Azt hiszed, hogy a szex növeli az intelligenciát.

Pedig valójában halálra is kefélheted magad, akkor is csak az a Down-kóros pszichopata mongolFidióta barom vagy, aki akár még egy scripttel is elbeszélget egész nap.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.26. 14:01:12

@Etniez:

"most az Oroszoknak szurkol, az 1956-ban is ugyanezt tette volna. A helyzet ugyanez."

Lényeges különbség:

Magyarországon nem volt számottevő nemzeti kisebbség, amelyet az akkori hatalom üldözött volna

Ukrajnában elnyomják a magyar és orosz kisebbségeket, a nacionalisták pogromokat szerveznek.

Ukrajna az Orosz Birodalom része volt, Magyarország nem.

A militarizált, NATO által támogatott, Oroszországgal ellenséges Ukrajna potenciális veszélyt jelent Moszkva számára, márcsak a közelsége miatt is., a mai rakétarendszerek korában.

A mostani események geopolitikai szempontból a kubai rakétaválságra hasonlítanak, persze ellenkező előjellel.

"Kis ország szabadulna az orosz érdekszférából, jönnek az orosz tankok eltiporni őket. Sok idióta meg ennek örül...."

A "kis" ország ahelyett, hogy semleges maradt volna, mint Finnország, a NATO tagság eröltetésével a jenkik felvonulási terepévé vát volnai, veszélyeztetve a világbékét. Ha az oroszok most nem lépnek, később sokkal nagyobb háborúval kellett volna számolni. Örülj, ha ez nem következik be.

Csakhogy megértsd!

pista18721 2022.02.26. 14:20:28

@ez a nevem senki: pestiflaszter.blog.hu/2022/02/24/olyan_kis_cuki_medve_biztos_nem_fog_tamadni?full_commentlist=1#c41236608

ha már így felhoztad, és pofán szartad magad.

Putyin, amikor ezt a kommentet írtad, több, mint 300 ezer embert nyirt ki

Ukrajna csak valamivel többet, mint 100 ezret

Orbán, mint tudjuk 40 ezernél többet

ha viszont 1 millió lakosra vetíted, akkor Orbán messze lekörözi Ukrajnát és Putyint, amelyek kb ugyanott vannak.

ráadásul az orosz adatok nyilvánvalóan hamisítottak, hiszen 2021 július és szeptember között minimum 2 hónapig szinte teljesen pontosan 800 ember halt meg naponta. ami nyilván azért volt, mert Putyin ennyit írt elő maximumnak.

Putyin és Orbán fasszopói elmebeteg genetikai selejtek. ti vagytok az emberiség legalja

pista18721 2022.02.26. 14:33:14

@atomic power 1986DucaDuca: bazdmeg, rakjunk már rendet az idióta fejedben!

1) ha a kisebbségek elnyomása jó indok a lerohanásra, akkor Trianon jogos volt. sőt, még jól jártunk, mert nem foglaltak el teljesen minket. meg ugye mi kezdtük a háborút. a te véleményed szerint az IVH még úgy is jogos lett volna Magyarország ellen, hogy ők kezdik, és mindent elvesznek

2) az, hogy melyik ország milyen birodalom része volt, irreleváns, a "logikád" szerint Magyarországot a törököknek és osztrákoknak joguk van elfoglalni

3) Magyarország az orosz birodalom része volt, hiszen tagja volt a varsói szerződésnek, és nálunk állomásoztak a szovjet csapatok. úgyhogy 56 leverése a te "logikád" szerint jogos volt

4) az USA nem foglalta el Kubát

5) Putyin, a hólye most azt érte el, hogy Ukrajna az EU tagja is akar lenni, Finnország és Svédország is

tudod, ha vered a nőket, akkor ne csodálkozz, hogy nem mennek hozzád feleésül! még akkor sem, ha pont azért vered őket.

egy pszichopata, beteg ember vagy. akárcsak Putyin, és Putyin többi fasszopója.

a ti fejetekben kurva sokminden kurvára fordítva van, ti betegek vagyto. genetikai selejt állatok vagytok.

antiindex 2022.02.26. 14:39:46

@atomic power 1986DucaDuca: "megható", ahogy az orosz migránsok jogaiért aggódsz, te migránsgyűlölő! mivel ugye a Donyeck medencébe a szovjetek telepítették be az oroszokat.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.26. 15:01:56

@antiindex:

"megható", ahogy az orosz migránsok jogaiért aggódsz, te migránsgyűlölő! "

Hogy lehetek egyszerre migránspárti, és migránsgyűlölő?

hoplita 2022.02.26. 16:53:26

@Ménár Atya:
Inkább majd kirakom anyádat, amint épp habosra baszom a száját.

De csak miután megbasztalak a hátán, te nyomi köcsög.

Ménár Atya 2022.02.27. 06:22:25

@hoplita:
Szóval még nekrofil is vagy, nem csak a honvédségtől is kibukott konyhás kisköcsög őrmester :D
Most már legalább tudom mit kompenzálsz a bunkó paraszt hozzászólásaiddal, az alkalmatlanságod, amivel még a konyhán sem feleltél meg semmire :D

Ménár Atya 2022.02.27. 06:26:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Az a baj butuska, hogy nem tudsz arányosítani, csak bruttó számokat szórsz a hszeidben, amik még megközelítőleg sem a valóságot tükrözik, viszont elképesztőek,brutálisak,amitől holnap összeomlik az ország....ja nem is :D
Mondtam már, hagyd a matekot, az nem megy neked :D
De ezt most hagyjuk maradjunk az ukrán -orosz háborúnál, az jelenleg fontosabb.

chrisred 2022.02.27. 06:35:47

@atomic power 1986DucaDuca: "Magyarországon nem volt számottevő nemzeti kisebbség, amelyet az akkori hatalom üldözött volna"

De ugyanúgy volt egy Kreml-barát hatalmi elit, amit egy népfelkelés veszélyeztetett, és az oroszok újra halami helyzetbe akarták őket hozni.

"Ukrajna az Orosz Birodalom része volt, Magyarország nem."

Magyarország a szovjet gyarmati rendszer része volt, a 2014-es Ukrajna meg a posztszovjet orosz birodalom gyarmata.

"Ukrajnában elnyomják a magyar és orosz kisebbségeket, a nacionalisták pogromokat szerveznek."ű

Akkor az ávósokkal szemben történt ugyanez, akik az orosz hatalom megtestesítői voltak.

"A militarizált, NATO által támogatott, Oroszországgal ellenséges Ukrajna potenciális veszélyt jelent Moszkva számára, márcsak a közelsége miatt is., a mai rakétarendszerek korában."

Senkinek nem áll érdekében atomháborút kirobbantani, most is csak Putyin fenyegetőzött az atomfegyverek bevetésével, ha valaki beavatkozik az Ukrajna elleni agressziójába. Akkor is a dominó-hatástól féltek, ha Magyarország elkergeti a szovjetbarát hatalmat, akkor ez megtörténhet a többi gyarmaton is. Most is attól tartanak, hogy Ukrajna szuverenitásának kivívása a többi függő helyzetben lévő országban is hasonló folymaatot indíthat el.

Ménár Atya 2022.02.27. 06:58:56

@chrisred:
"Ukrajnában elnyomják a magyar és orosz kisebbségeket, a nacionalisták pogromokat szerveznek."ű

Akkor az ávósokkal szemben történt ugyanez, akik az orosz hatalom megtestesítői voltak."
Nem akarlak megzavarni, de szerintem ez a párhuzam nem jó.
Az ávósokat nem a nemzetiségük miatt akasztották lámpavasra.
Az orosz kisebbséget viszont ezért üldözik ukrajnában, és ha már ott vannak a magyarok, akkor őket is csesztetik.
Bár vannak kétségeim, hogy a kárpátaljai régi magyar területek, jogosan képzik ukrajna területét.....

hoplita 2022.02.27. 07:20:55

@Ménár Atya:
Tizedesként, köcsög.:)
Vpct. vagyok, de úgy sem tudod mit jelent.
Anyád mán kinyiffant? Későn, jobb lett vóna, ha ezt a mutatványát még a te világra szarásod előtt követi el.

chrisred 2022.02.27. 07:48:56

@Ménár Atya: Az orosz felkelők a Krím elcsatolása és a donbaszi lázadás miatt váltak támadások célppontjaivá. A magyar kisebbséget nem éri támadás, legfeljebb olyanok, mint Magyarországon a romákat a szélsőjobb részéről. Sajnos, diplomáciai szempontból elég rossz a magyar kisebbség számára, hogy a magyar kormány az ukrán nép ellenségének a csatlósa.

1947 párizsi béke, 1994 Budapest Memorandum, a nemzetközi jog szerint Kárpátalja Ukrajnához tartozik.

Ménár Atya 2022.02.27. 07:49:19

@hoplita:
Mondtam már neked , rossz helyen kopogtatsz ezzel a stílussal nálam.
Sok ilyen hülyét láttam már,amikor nem képes már a gondolkodásra,akkor próbál személyeskedni.
Gondolom vertek a homokozóban a pajtásaid attól lettél olyan hülye, hogy még a honvédségi konyháról is kibasztak :D
Még a fakanalat sem bízták rád, mert féltek hogy elrontod :D:D
Na ne erőlködj kisköcsög, próbálj értelmesen hozzászólni a témához amin esetleg vitatkozhatunk eltérő álláspont esetén, amúgy nem nagyon érdekel a homoszekszuális ,nekrofil vágyálmaid leírása.
Az avatarod meg cseréld le tábori agyagedényre az jobban illik hozzád :D:D

Ménár Atya 2022.02.27. 07:56:08

@chrisred:
A magyar kisebbséget mindössze korlátozzák, ez épp elég ahhoz, hogy ne legyenek eu tagok.
Az orosz civil kisebbség üldözése netto háborús bűn, ugyanúgy, ahogy az orosz támadás ukrán civilek ellen jelenleg.

Gondoltam , hogy a területi kérdésre valami hasonlót írsz ( erősebb kutya baszik elv) , csak hát ezt épp most cáfolják ismét az orosz tankok, kb leszarják ismét a szerződéseket, ahogy az ukránok is leszarják.
ha jól emlékszem kárpátalját a szovjetúnió kapta meg....

chrisred 2022.02.27. 08:58:09

@Ménár Atya: Blokkoljuk az orosz gyarmati rendszerből való kiszállásukat, ez éppen elég, hogy ne tudják külön kezelni a magyar kisebbség kérdését az orosztól, Az ő szempontjukból a gyarmatosító és annak a szövetségese egykutya.

"Gondoltam , hogy a területi kérdésre valami hasonlót írsz ( erősebb kutya baszik elv) ,"

Pont nem erről írtam, hanem nemzetközi egyezményekről.

"ha jól emlékszem kárpátalját a szovjetúnió kapta meg...."

Igen, ezért írtam a pározsi békéről. Aztán a Szovjetunió szétesése után Oroszország a Budapest Memorandumban garantálta Ukrajna határait, cserébe azért, hogy megkapja az Ukrajnában rendszeresített szovjet nukleáris arzenált.

"hát ezt épp most cáfolják ismét az orosz tankok, kb leszarják ismét a szerződéseket,"

Ezt hívják éppen erősebb kutya baszik elvnek.

hoplita 2022.02.27. 09:10:28

@Ménár Atya:
Nem, anyabaszó, a homokozóban is király voltam, vertem a fajtád, amióta az eszem tudom.:)

'... érdekel a homoszekszuális ,nekrofil vágyálmaid leírása...'

Alany-állítmány egyeztetés sem megy, tanulatlan gyökérgeci?
Kurvanagy magyarok vagytok ti, jellemzően:))))

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.27. 09:25:06

@chrisred:

"De ugyanúgy volt egy Kreml-barát hatalmi elit, amit egy népfelkelés veszélyeztetett, és az oroszok újra halami helyzetbe akarták őket hozni."

Erkölcsileg különbséget látok abban, eltekinteve most a jogszerűségtől, hogy egy hatalom a saját nemzetiségeiért háborúzik, vagy egy hatalmi elit érdekében. A Budapesti Memorandumot egy Franciaország és Ukrajna által is aláírt nyilatkozat kísérte, amely előírta, hogy minden aláíró félnek tartózkodnia kell az EBESZ alapelveinek megsértésétől, beleértve az etnikai kisebbségek jogainak tiszteletben tartását. Azt, hogy ezt Ukrajana mennyire tartja be, azt lehet tesztelni a akárpátaljai magyarok helyzetén.

"Magyarország a szovjet gyarmati rendszer része volt, a 2014-es Ukrajna meg a posztszovjet orosz birodalom gyarmata."

Magyarországnak közel ezeréves államisággal rendelkezett, Ukrajna soha nem volt független, önálló állam. Magyarország a jaltai világrendben is nagyobb önállósággal rendelkezett, mint Ukrajana az Orosz Birodalomban vagy a SZU-ban. Magyarország nem volt része Oroszország történelmének, Ukrajna területe viszont igen.

"Senkinek nem áll érdekében atomháborút kirobbantani, most is csak Putyin fenyegetőzött az atomfegyverek bevetésével, ha valaki beavatkozik az Ukrajna elleni agressziójába."

Azért az nem járja, hogy egy katonai szuperhatalom a végtelenségig eltűrje, hogy semmibe vegyék a biztonsági érdekeit. Az USA is keményen fellépett mindig és mindenkor, ha az érdekszféráját veszélyben látta. Most csak annyi a különbség, hogy a viszonosság elve alapján ezeket az igényeket a Nyugat nem volt hajlandó figyelembe venni. miért? Mert Oroszországot gyengének látták, azt hitték hogy behúzza fülét -farkát ijedtében a szankcióktól. Csakhogy elszámítottákmagukat. Oroszországot mindig gyengébbnek látta a Nyugat: ezért bukott Napoleon, Hitler is. Most is megvannak a tervek az ország feldarabolására, a természeti kincseik megszerzésére. Ezért akarták Ukrajnát hidfőállássá kiépíteni a jenkik, persze hangzatos szólamok mentén.

Az ukránok az elmúlt hónapokban többször ebeszéltek arról, hogy nukleáris fegyverek beszerzését tartják szükségesnek.
Az ukrán haderő jelenleg is rendelkezik atomfegyverek célbajuttatására alkalmas rakétarendszerekkel (KB. 90 db komplekszum), ha a mostani háborúban meg nem semmisítették az oroszok.

Ez a háború elkerülhető lett volna, ha :

1. biztosítják az orosz és egyéb kisebbségek nemzetiségi jjogait, és nem pogromokat szerveznek
2. megadják az autonőmiát Donbasznak, ahogy a minszki egyezményben le volt fektetve
3. Finnország pédáját követve nem militarizálták volna az országukat, s nem akartk volna NATO tagok lenni.
4. ha nem játszanak olyan gondolatokka, hogy újra atomfegyvert szereznekbe, vagy állítanak elő
5. ha nem tesznek olyan kijelentést, hogy ha kell, akkor Moszkváig mennek (Magyarországot is megemlítették, hogy 48 órán belül elérik a Balatont a hadseregükkel, ha sokat ugrálunk)

hoplita 2022.02.27. 09:39:09

@Ménár Atya:
"....Az orosz civil kisebbség üldözése netto háborús bűn,...."

Hagyjunk mán ezt az egyoldalú moszkvai narratívát, egy 10 milliós kisebbséget nem olyan eccerű üldözni, mint mongyuk a dnyeszteri gagauzokat.
Rengeteg a vegyes házasság, én melóztam olyan 'ukrán' hegesztővel, aki maga sem tudta eldönteni, hogy orosz, vagy hohol.:) A nyelvi korlátok is minimálisak...hasomló ez, mint 38-ban a szudétanémetek ügye. Putyin sem különb Hitlernél, nem baszlatja a zsidrákokat, de ezen kívül semmi komolyabb különbséget nem érzek, ugyanaz a nagybirodalmi törekvés és arrogancia.
Nem értem, hogy mijafaszt nyomatja a fityisz ezeket a nyomi dumákat általatok. Van egy mondás, egy seggel nem lehet két nyerget megülni.....

hoplita 2022.02.27. 09:41:28

@atomic power 1986DucaDuca:
Takaroggyá' mán a kurva anyádba, te kibaszott orosz ügynök.

chrisred 2022.02.27. 09:48:04

@atomic power 1986DucaDuca:"Erkölcsileg különbséget látok abban, eltekinteve most a jogszerűségtől, hogy egy hatalom a saját nemzetiségeiért háborúzik, vagy egy hatalmi elit érdekében."

Vagyis te erkölcsileg elfogadhatónak tartod, hogy az első világháborúban Románia az antant által ígért területekért megtámadta a Monarchiát, és betört a románok által is lakott Erdélybe? Ezzel az erővel n Trianont is annak tarthatod.

A Budapest Memorandumot 2014-ben Putyin a Krím elcsatolásával felrúgta, onnantól a gyakorlatban nem létezik.

Magyarország évszázadokig a Habsburg Birodalom része volt, ez azt jelenti, hogy az osztrákoknak bármikor joga lenne Magyarországot gyarmatosítani., Az a múlt, a történelem.

"Azért az nem járja, hogy egy katonai szuperhatalom a végtelenségig eltűrje, hogy semmibe vegyék a biztonsági érdekeit. "

Ugyanazt mondod, vagyis ez a logika úgy működik, hogy egy nagyhatalom (atomhatalom) többletjogokkal rendelkezik, amit adott esetben joga van atomháborús fenyegetéssel is érvényesíthet. Tehát., mivel mi nem vagyunk atomhatalom, nekünk is kevesebb jogunk mvan, mint Oroszországnak, tehát akár velünk szembemn is van joga mondjuk követeléseket érvényesíteni: lépjünk ki a NATO-ból, az EU-ból, lépjünk be az Eurázsiai Unióba, a Kreml nevezheti ki a magyar állami vezetőket stb.

Ez a háború elkerülhető lett volna, ha :

1. Ha Oroszország nem követ el nemzetközi jogsértéseket.

Ménár Atya 2022.02.27. 09:48:21

@hoplita:
Bolondok királya...max :D

6.Lenin 2022.02.27. 09:52:02

@chrisred:

Veletek mindig az a baj, hogy lényeges részeket kifelejtetek, és csak azt mantrázzátok ami titeket igazolna. Mindig is ezek okozzák a háborúkat. Ez a te lelkeden is szárad.

Ménár Atya 2022.02.27. 09:56:34

@hoplita:
Mi köze ennek a fideszhez?
Tedd már félre kicsit a fóbiáidat.
Majd kérdezd meg az erdélyi magyarokat, milyen egyszerű terrorizálni egy nagyobb kisebbséget.
Mielőtt még félremagyaráznád szokás szerint, csak az ok-okozatot fejtegetem, arról ne is beszéljünk, hogy az oroszok gátlástalan egy népség, tehát a legkisebb pofonból is kihozzák, hogy terrorizálják az orosz kisebbséget, és azonnal "humanitárius segítséget" nyújtanak, ha az érdekeik úgy kívánják.
Ha próbáltak volna inkább semleges ország maradni, szerintem sokkal jobban jártak volna.
Pesrsze az oroszokat nem mentesíti a felelősségük alól, csak épp ezek azt leszarják, 56 sem okozott nekik nagy lelki problémát, ez sem fog.
Csak épp ártatlan embereket gyilkolásznak ,mert van két idióta ,az egyik ukrán,a másik orosz.

6.Lenin 2022.02.27. 09:58:37

Mellesleg, hogy tisztán lássunk mi is a történet kezdete.

Egyszer, valamikor megcsörrent valahol egy óra és az első egysejtű kettévált beindítva az evolúciót, az emberré válást. Azóta ez a lény képtelen elviselni, hogy van olyan is, aki másként gondolkodik, mint ő.
Szóval így kezdődött az orosz -ukrán válság, meg mind ami azóta történt.

6.Lenin 2022.02.27. 10:01:21

@Ménár Atya:

Nem is tudtam, hogy ennyire optimista vagy. Gondolod, hogy megérti a pacák?

Ménár Atya 2022.02.27. 10:02:06

@hoplita:
Ui:
Csak a pontosság kedvéért, ha már idézel, akkor a szövegkörnyezetből ne ragadj ki részleteket, mert megváltozik az értelme, de gondolom,ezt nem tanították meg a gyorstalpaló hagymapucoló tanfolyamon :)
"Az orosz civil kisebbség üldözése netto háborús bűn, ugyanúgy, ahogy az orosz támadás ukrán civilek ellen jelenleg."
Tehát ha a te fideszes baromságod veszem, akkor a fidesz véleménye, hogy az oroszok háborús bűnösök.
Köszönöm, hogy segíthettem ezzel is , ma is tanultál valamit :D

Ménár Atya 2022.02.27. 10:08:54

@6.Lenin:
Nem.
De a rmény hal meg utoljára :D
Az a baj, hogy ellenségben tud csak gondolkodni, nem képes még mindig felfogni, ,hogy attól, hogy nem értek egyet a másik álláspontjával, még nem az ellenségem.
Ez itt csak egy felület ahol véleményt osztunk -cserélünk egymással, de néhány kanapé szájhős forradalomnak gondolja az itteni tevékenységét.
Én max a demokráci vívmányának, hogy 89 után szabadon megoszthatom a véleményem írásban ,szóban, és nem visz el a rendőrség ezért.
Na jó azért a Zorbáni diktatúra már börtönzi az ellenzéket, és internációs táborba küldi a népet :D

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.27. 10:38:36

@chrisred:

"Vagyis te erkölcsileg elfogadhatónak tartod, hogy az első világháborúban Románia az antant által ígért területekért megtámadta a Monarchiát, és betört a románok által is lakott Erdélybe? Ezzel az erővel n Trianont is annak tarthatod."

Ha a magyarok népírtást követtek volna el Erdélyben a románok ellen, akkor igen. Azonban ilyen nem történt, tehát nem azonos a helyzet.

A Budapest Memorandumot 2014-ben Putyin a Krím elcsatolásával felrúgta, onnantól a gyakorlatban nem létezik.

"Magyarország évszázadokig a Habsburg Birodalom része volt, ez azt jelenti, hogy az osztrákoknak bármikor joga lenne Magyarországot gyarmatosítani., Az a múlt, a történelem."

Magyarország i. u.1000-től önálló királyság volt, Európa egyik legerősebb országa I. Mátyás király idején. Ukrajnának nem volt állami történelme, csak ukrajna néven nevezett terület nagyobb birodalmak részeként. Az ukrajna szó is azt jelenti, hogy valaminek a szélén, más birodalmak szélén elhelyezkedő terület. Az ukránokat évszázadokon keresztül "kisoroszoknak" nevezték, a nyelvüket alig lehet megkülönböztetni az orosztól. Minket soha nem tartottak az osztrákok "kisosztrákoknak", nyilvánvaló okoból. Szóval nem hasonlítható össze a magyar és az ukrán történelem, geopolitikailag sem a két helyzet.

"Azért az nem járja, hogy egy katonai szuperhatalom a végtelenségig eltűrje, hogy semmibe vegyék a biztonsági érdekeit. "

"Ugyanazt mondod, vagyis ez a logika úgy működik, hogy egy nagyhatalom (atomhatalom) többletjogokkal rendelkezik, amit adott esetben joga van atomháborús fenyegetéssel is érvényesíthet. Tehát., mivel mi nem vagyunk atomhatalom, nekünk is kevesebb jogunk mvan, mint Oroszországnak, tehát akár velünk szembemn is van joga mondjuk követeléseket érvényesíteni: lépjünk ki a NATO-ból, az EU-ból, lépjünk be az Eurázsiai Unióba, a Kreml nevezheti ki a magyar állami vezetőket stb."

Ez bizony így van! A jogok papíron nagyon szépen mutatnak, a gyakorlatban viszont a katonai erő határozza meg az érdekek érvényesítésének lehetőségét. Ez sokszor a deklarált jogok ellen megy. Magyarország soha nem lesz képes arra, hogy katonai erővel rendezze a határon túli magyarokat ért sérelmeket. Erre nincs is szükség, legalábbis egyelőre. Oroszországnak, mint katonai szuperhatalomnak, tetszik, nem tetszik, megvan hozzá az ereje. De nem csak Oroszország viselkedik így, a másik katonai szuperhatalom, az USA is érvényesíti kíméletlenül az érdekeit. Lásd Monroe elv.
Hamarosan Kína is be fog állni ebbe a sorba.

"Ha Oroszország nem követ el nemzetközi jogsértéseket."

Az USA is elkövetett ilyeneket, nem egyszer. Akkor miről beszélünk? Kettős mérce? Egyébként mondj egy olyan szituációt, amikor amerikaiak kerültek kisebbségként millió számra egy elnyomó hatalom uralma alá! Na ugye, nem tudsz ilyet!

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.27. 11:21:44

@chrisred:

"Tehát., mivel mi nem vagyunk atomhatalom, nekünk is kevesebb jogunk mvan, mint Oroszországnak, tehát akár velünk szembemn is van joga mondjuk követeléseket érvényesíteni: lépjünk ki a NATO-ból, az EU-ból, lépjünk be az Eurázsiai Unióba, a Kreml nevezheti ki a magyar állami vezetőket stb.""

A nagyhatalmi érdekérvényesítésnek a katonai erőviszonyok, a kölcsönös atomfélelem, az atomparitás szab határt. Nyilván egyetlen szuperhatalom sem tudja érvényesíteni az érdekeit egy bizonyos ponton túl a másik kárára. Nyilván a mondat második felében elhangzottakank nincsen realitása.

hoplita 2022.02.27. 11:30:26

@Ménár Atya:
Az oroszok a görögök és én vagyok Laokón...tímeos danaos, et dona ferentes.
Nem azért estek el az őseim az ellenük vívott háborúkban, hogy én valaha is, bármiben melléjük álljak...apai szépapám Erdélyben '849-ben, 4 rokonom az első, 3 a második háborúban.
A név kötelez és az emlékük is.

hoplita 2022.02.27. 11:39:43

@Ménár Atya:
Nem öreg, én nem tekintem ellenségnek más pártok támogatóit, keress vissza, én sosem hazaárulózok - ami elég mindennapos a fityiszes trolloknál - legfeljebb anyázok, mert a szűk látókör spékelve történelmi ismeretek hiányával az ostobaság veszélyes elegye.
Én tudom, hogy historia est magistra vitae....aki nem ismeri, vagy elfelejti ezt, az arra ítéltetik, hogy újra és újra átélje a múltat.

chrisred 2022.02.27. 11:49:58

@atomic power 1986DucaDuca: "Ha a magyarok népírtást követtek volna el Erdélyben a románok ellen, akkor igen. Azonban ilyen nem történt, tehát nem azonos a helyzet."

Mivel Ukrajnában sem történt népirtás a holodomor óta, ezért azonos a helyzet.

"Az ukrajna szó is azt jelenti, hogy valaminek a szélén, más birodalmak szélén elhelyezkedő terület."

Igen, a lengyel-litván államszövetség határvidéke volt, onnan kapta a nevét, amikor Moszkva még csak egy kis fejedelemség központja volt. ha a magyar történelmi hagyományokkal arról akasrz meggyőzni, hogy történelmileg Lengyelország a nagyhatalom, és nem Oroszország, igazat adok neked.

"De nem csak Oroszország viselkedik így, a másik katonai szuperhatalom, az USA is érvényesíti kíméletlenül az érdekeit. Lásd Monroe elv."

Ami lényegében csődöt mondott, a dél-amerikai országok többsége Amerikával ellenséges politikát folytat. Ugyanez lesz, ha Putyin vissza akarja állítani a Szovjetuniót.

"Az USA is elkövetett ilyeneket, nem egyszer. Akkor miről beszélünk?"

Az USA egyetlen másik országnak nem csatolta el a területét, és növelte meg vele a sajátját.

"Az USA is elkövetett ilyeneket, nem egyszer. Akkor miről beszélünk? Kettős mérce? Egyébként mondj egy olyan szituációt, amikor amerikaiak kerültek kisebbségként millió számra egy elnyomó hatalom uralma alá!"

Ez Í felvetés rögtön ott sántít, hogy ki is az amerikai? Az amerikai állampolgár? Mit keresnének ők kisebbségként más országok területén? Az angolul beszélők? A fél világ angolul beszél, a többségüknek semmi köze Amerikához. Az értelmes analógia az lenne, ha az oroszokat az angol birodalomhoz hsonlítanád, akik terjeszkedtek-terjeszkedtek. Övék volt a fél világ, az angolok kiköltöztek a gyarmatokra. Aztán a gyarmatok függetlenek lettek, és az ott élő angolok nem maradtak továbbra is angol, hanem amerikaiak, ausztrálok, új-zélandiak lettek, és az új országok polgáraiként ahhoz az országhoz lojálisak, függetlenül attól, hogy angolszász, ír, német vagy fekete származású az állami vezető. És ezek az országok fejlődnek, virágoznak, míg a Kreml által gyötört Ukrajna szegénységben tengődik.

chrisred 2022.02.27. 11:52:27

@atomic power 1986DucaDuca: Ez igaz azokra a nagyhatalmaakra, amik soha nem vetették be ezt az atomháborúval való fenyegetőzés fegyvert, Putyinnal ellentétben. Se az USA, se Kína nem tett ilyet.

alöksz róz 2022.02.27. 14:18:35

@hoplita: "Az oroszok a görögök és én vagyok Laokón...tímeos danaos, et dona ferentes." - ::DDDD

Ménár Atya 2022.02.27. 14:27:45

@Ménár Atya: @hoplita:
Szóval az osztrák rokonod kinyírták erdélyben, 4 román rokonod kinyírták a magyar katonák, az első vh-ban, 3 fasiszta rokonod meg az oroszok végezték ki , hogy szakadt volna a fejük az anyjukba, a tiéd meg a kurva anyádba...........
Na kb így szoktál te diskurálni itt, ne vedd komolyan amit írtam, csak szemléltettem, miért helytelen ez.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.27. 16:28:27

@chrisred:

"Ez igaz azokra a nagyhatalmaakra, amik soha nem vetették be ezt az atomháborúval való fenyegetőzés fegyvert, Putyinnal ellentétben. Se az USA, se Kína nem tett ilyet."

Hirosima, Nagaszaki? Ott nem csak fenyegetés volt, hanem több százezer polgári ádozat!

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.27. 16:38:53

@chrisred:

Amerikai tábornokok szerint az atombombák bevetése szükségtelen volt katonailag. Japán már a megadásra készült, de az amerikai vezetés ezt elhallgatta. Ezt levéltári anyagok bizonyítják.

Peter Kuznick, a washingtoni Amerikai Egyetem Nukleáris Tanulmányok Intézetének igazgatója szerint "Nem egyszerűen háborús bűnről, hanem emberiség ellenes bűntényről van szó."

A bevetést katonailag szükségtelennek ítélték, a politikai vezetés eröltette az atombombák ledobását, ami az oroszoknak szóló fenyegetés volt. A japánok már a szovjet invázió miatt megadták volna magukat.

chrisred 2022.02.27. 16:39:02

@atomic power 1986DucaDuca: Igen, vagyis ők az ellen vetették be, akik megtámadták őket. Lásd még az "önvédelem," címszónál. Senki nem vonja kétségbe, ha Oroszország területét támadás éri, a támadónak szembesülnie kell azuzzal ténnyel, hogy Oroszország akár atomfegvyert is bevethet a saját védelme érdekében.

hoplita 2022.02.27. 16:48:15

@alöksz róz:
Mongyad rózsika....mi fáj, gyere mesélj:)
A tengeri kígyó faszát szeretnéd a seggedbe, kisbuzi?
Ja...rendben, neked kimaradt Homérosz...hát igen, ilyen az, ha hülye maracc, kisfijam.

hoplita 2022.02.27. 16:50:07

@alöksz róz:
re kiccaládod gondolom a gazdádhoz hasonlóan muszkavezető lehetett, nagyanyád visított a boldogságtól, amikor szétbaszta a második ukrán front.:)

chrisred 2022.02.27. 16:59:19

@atomic power 1986DucaDuca: A japánok a szigeteiket bevehetetlennek tartották, az oroszoknak meg végképp nem volt semmi felszerelésük, amivel egy tengeri inváziót megvalósíthatttak volna. A japán megadás nyilvánvalóan egy olyan békekötésre vonatkozott volna, ami a hódiításaikról való lemondást tartalmazta volna, de a szövetségesek már korábban megegyeztek, hogy csak a teljes kapitulációt fogadják el. Az atombomba értésére adta a japán vezérkarnak, hogy az elsődleges kötelezettségük teljesítése, vagyis a császár testi épségének biztosítása nem áll módjukban.

hoplita 2022.02.27. 17:51:05

@atomic power 1986DucaDuca:
'..... A japánok már a szovjet invázió miatt megadták volna magukat. ..'
Hol voltak az oroszok a háború végén, te fasz???
Mandzsúriában??? És hol a jenkik? Okinaván....
Mivel invázióztak volna???? Átúsznak?:))))
Te valami alternatív világból firkálsz??????

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.27. 18:13:34

@chrisred:

A Mandzsúria ellen indított szovjet invázió bizonyította, hogy Japán végzetesen meggyengült. Az egymilliós japán Kvantung-hadsereg ellenállása néhány nap alatt omlott össze. A Kvantung-hadsereg gyors összeomlása az ország utolsó erőtartalékait semmisítette meg. Japán teljes kapitulációját el lehetet volna érni a folyamatos blokáddal, célzott bombázásokkal. Sok történész szerint a fegyverletételt a Szovjetunió kényszerítette ki, de ezt az álláspontot nagyon nehéz elfogadtatni az amerikaiakkal.

chrisred 2022.02.28. 04:52:56

@atomic power 1986DucaDuca: A Kvantung hadsereg megadását a szovjet támadás kényszerítette ki, de az nem érintette a japán anyaországot. A japán taktika arra épült, mint Okinawán, a védekezéssel arra kényszeríteni a támadót, hogy átgondolja, érdemes-e a ekkor erőforrásokat bevetni a cél érdekében. Az atombomba bevetése bebizonyította a japán vezérkar számára, hogy nem érdemes erőddá változtatni a szigeteket, mert a legfőbb feladatuk teljesítését, a japán császár testi épségének megóvását nem tudják garantálni.

atomic power 1986DucaDuca 2022.03.01. 09:54:05

@chrisred:

Hat nagytekintélyú történész. Három szerint szükséges volt, három szerint nem az atombombák ledobása.

index.hu/tudomany/tortenelem/2015/08/05/le_kellett_dobni_az_atombombat/

Annyit még hozzá lehet tenni, hogy ekkor a Szovjetuniónak már ebben a térségben három légi hadserege volt, és a Csendes-óceáni Flotta repülőivel együtt ez 5000 repülőgépet jelentett, amelyből több mint 1300 bombázó repülőgép volt.

Mi nem fogjuk tudni eldönteni kinek van igaza a történészek közül.
süti beállítások módosítása