Pesti Flaszter

Pesti Flaszter

Arany, tömjén, Semjén

2020. május 06. - Papp D. Olivér

Semjén: A nagyobb templomokban lehetőleg tartsanak gyakrabban ... 

   Szóval az elég vicces, hogy a KDNP nagyjából 0 társadalmi támogatással rendelkezik, mégis 2/3-al kormányoz már 10 éve. Annyira marginálisak, hogy sokan azt se tudják hirtelen, hogy KDNP vagy KDMP. Na tényleg amúgy melyik? Na most legyen okos az olvasó. Jó, elárulom… KDNP, de amúgy ez nem is olyan fontos. Az a fontos, hogy van egy párt, akire a kutya nem szavazott mégis hatalmas beleszólásuk van az ország irányításába.

   Tudni kell erről a kis egyletről, hogy amikor sikerült bejutniuk a parlamentbe, akkor két alkalom kivételével rögtön kormánypártként működhettek. Amikor nem jutottak be akkor a Fidesz éppen a Kisgazdákkal csalta őket. Csúnya időszak volt felejtsük is el, lényeg, hogy azóta újra együtt az álompár. Jó igen értem, ők egy koalíciós partner, minden joguk megvan, hogy ott legyenek ahol vannak, hiszen egy demokratikus ország így működik. (Amúgy miért hangzik a demokratikus és a koalíció szó ilyen gusztustalanul egy mondatban?) Persze, ezt el lehet fogadni, de azért mégis csak idegesítő, hogy ekkora kisebbségből milyen könnyen át tudják nyomni a hülyeségeiket az országgyűlésen. Itt volt például tegnap is az isztambuli egyezményről szóló szavazás. Most tök mindegy, hogy azzal ki meg, hogyan ért vagy nem ért egyet, itt most az a fontos, hogy Semjén Zsolt benyújtott egy nyilatkozatot arról, hogy ebből márpedig Magyarország nem kér, mert őőő izé… migránsok. Ezt persze azonnal el is fogadta az országgyűlés. Az lenne a kérdésem, hogy Semjén Zsolt mi alapján dönthet így az egész nemzet nevében? Vagy az a két ember, aki rá szavazott az már maga a nemzet? Mert ha igen akkor oké nem is szóltam. Ha tippelhetnék a Fidesz szavazóinak nagyjából 98%-a nem is tudja mi a különbség a KDNP és a Fidesz között. A maradék 2% meg simán csak leszarja, hogy ott vannak.

   Emlékszünk a vasárnapi boltzárra? Na az is az ő ötletük volt. 2/3-al lazán megszavaztak egy olyan törvényt ami rengeteg dolgozó ember életét radikálisan érintette, úgy hogy senki nem támogatta őket a választásokon. Ha egy ellenzéki párt nyújt be bármit akkor az hosszú hetek bürokratikus vizsgálata után az esetek többségében le lesz söpörve az asztalról, vagy csak simán leszavazva a már említett 2/3-al. Csak úgy halkan tenném hozzá, hogy az ellenzékre listán a választásokon megjelentek 51%-a szavazott. Szóval e logika mentén, akiket magyar emberek többséggel parlamenti pozíciókba juttattak azok csak ne ugráljanak, de akik a Fidesz hátán bemászva ott ülnek nyugodt szívvel ámokfuthatnak szinte bármilyen szabályozás nélkül.

   A végre megjegyezném, hogy ugye ők lennének hivatalosan a Fidesz keresztény szárnya. Mert amúgy a Fidesz az micsoda? Jó oké a valóságban mindkét párt annyira keresztény, hogy még Lucifer is csak elégedetten tapsol nekik, egy könnycseppet elmorzsolván, de hivatalosan mindkét párt keresztény értékrendek mentén politizál. A kérdés csak az, hogy akkor a Fidesznek mi szüksége van erre a koloncra a nyakán? Nehogy már annyi szavazatott hozzanak mert a végén még elhiszem. Vagy talán arról lenne szó, hogy kifizetődő a legelborultabb törvényjavaslatokat KDNP művésznév alatt beadni? Na mindegy én inkább nem mondtam semmit csak kérdeztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pestiflaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr3415664978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felfújta a szél 2020.05.07. 10:07:27

"a valóságban mindkét párt annyira keresztény, hogy még Lucifer is csak elégedetten tapsol nekik"

Majd jön Gyurcsány aki rendszeresen bérmálkozik, és ezzel igazi keresztény kerül hatalomra

HaD 2020.05.07. 10:22:22

az agitprop része ez a képződmény...a komcsi rendszerbe a nov 7.-i felvonulásokon tülekedő ma már bőven nyugger népség egyfajta lelkiismereti kompenzációja ez a vallásos révület...sima kompenzáció amit a bibóban meg az ifjúság kutatóban jól átláttak(nem kellett hozzá nagy pszichológus támogatás:))aztán mikor bevetették őket azóta meglovagolják ezt a megtépem magam de keresztény vagyok játékot....ezzel a vallási játszmával be is töltöttek egy űrt és erre kell egy párt aki nevében legalább keresztény. A népnek meg nem is kell más,amúgy is kamu hívők többnyire...tisztelet a kivételnek....a plebsz lenyugtatásának része,de fontos része...mint a történelemben oly sokszor.

HaD 2020.05.07. 10:27:51

@felfújta a szél: ez a gyurcsány téma azért jól betölti a szerepét amit szántak neki úgy látom....mint érvelés meg elég primkó szofisztika....de erre alapozva teremtették meg gyurcsány haverodat....most lehet vele riogatni(ahelyett hogy megéznék hogy hogyan jutott a vagyonához...ja csakhogy akkor kiszabadulna a szellem és meg kellene nézni sok más posztkomcsi "zseni" vagyonosodását is...ezt meg már szépen ellaposították a kutya kemény "elszámoltatásos" időszakban:):) ...lehet még ballibezni öregem az igy egy jó lemez e témakörben:)

Bulba 2020.05.07. 10:29:39

Ez a Gyurcsányozás valami gyermekkori maszturbációs bűntudat okozta fixáció? Mert más értelme nem igazán van...

felfújta a szél 2020.05.07. 10:31:09

Az isztambuli egyezmény elutasitása helyett meg kellett volna szavazni a genderházasságot. Meg a genderkvótát a tisztségek elosztásánál. Mind az 51 gender egyenlő arányban jusson poziciókba, és legyen külön genderhivatal ami ezt felügyeli. De ha a gendertudósok kikutatják hogy 52 gender van és nem 51, akkor újra el lehessen osztani a tisztségeket

felfújta a szél 2020.05.07. 10:37:43

"Semjén Zsolt benyújtott egy nyilatkozatot arról, hogy ebből márpedig Magyarország nem kér, mert őőő izé… migránsok"

Pedig milyen jók azok a migránsok. Mai Bloomberg cikk szerint "Németországban a következő 35 évben évente félmillió bevándorlót kell befogadni, " az ha jól számolom 17 és fél millió alapból

finance.yahoo.com/news/virus-may-attitudes-immigration-healthier-130040208.html

felfújta a szél 2020.05.07. 10:40:50

@HaD:
"gyurcsány haverodat"

De jó lenne ha Feri is igy gondolná, máris mehetnék a kasszához a Városházán

AngeI 2020.05.07. 11:10:12

@Bulba: Bocsika, de nem ő jelenleg a legnagyobb ellenzéki erő vezetője? Ha visszavonult volna a politikától, és békésen szürcsölgetné nagy alkoholtartalmú koktéljait az Apró-villa teraszán, a kutya nem foglalkozna vele.

Gábor Révész 2020.05.07. 11:29:26

Látszik, hogy ez a téma nem érdekli a fideszt. Csak a harmadik vonalbeli trollok vannak idevezényelve, akiknek csak az első fejezet van meg a fidesz-kisokosból, amiben két szó szerepel: Gyurcsány, migráns. Szánalmas.
Azért annak idején hogy elhallgatott a fidesz-média a fővadász alakításáról! Normális országban ezért úgy kirúgnak valakit a politikai elitből, mint a huzat. Nálunk meg rábíztak egy kurva drága világkiállítást, ami megint csak jól működő pénzszivattyú lesz.

birkamenet 2020.05.07. 11:31:38

@felfújta a szél: "Pedig milyen jók azok a migránsok. Mai Bloomberg cikk szerint "Németországban a következő 35 évben évente félmillió bevándorlót kell befogadni, " az ha jól számolom 17 és fél millió alapból"

Na megjött a legújabb fideSS troll, látom a brossúrát megkaptad, ma egész napos melód lesz. De holnapra már leváltnak mint az elődeidet, mert pont annyira tudatlan hülye vagy mint ők.

Te, ha netalán beszélnél idegen nyelvet, meg ismernéd azt a világot amiről ugatsz, akkor tudnád, hogy Németorzágba eddig is évente mintegy félmillió bevándorló ment be évtizedek óta. Ezeknek a legnagyobb aránya az európai térségből jött, úgyhogy kis hülye köcsög fideSS náci, ez a Meinkampfod most félrement.

Kishülye, inkább azzal törődnél hogy orbán helyett a nőkre izgulnál és gyereket csinálnál, ugyanis orbánod 10 éve alatt nemcsak hogy tröténelmi mélypontra esett a születések száma, de még az a kevés aki születik, az is inkább kivándorol. Orbánod tehát választhat a Nemzethalál vagy a túlélsé között, ő a Nemhzethaláltr válaszotta. Csakhogy migrik nélkül már a szociális temetésre se lesz munkaerő.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.05.07. 11:41:07

@birkamenet: Értem, és szerinted egy szakmával rendelkező, több mint tíz évet iskolapadban töltő kelet-európai azonos megítélés alá esik, mint egy afgán vagy eritreai félanalfabéta. És ezt teljesen komoly arccal behazudod te idióta barom. Arról nem is beszélve, hogy EU-s csatlakozásunkkal beléptünk egy egységes gazdasági övezetbe, amelynek egyik fő jellemzője a munkaerő szabad áramlása az övezeten belül.

nemecsekerno_007 2020.05.07. 12:01:13

A Jobbik meg a DK náci szárnya. Ja, nem. Muhahahahahahaha :)))))))))))))))))))

Már demokraták :))))))))))))))))))))))))

felfújta a szél 2020.05.07. 12:13:00

@birkamenet:
Itt a hivatalos német statisztika a menekültek integrálásáról. Már több mint 5000 személyt sikerült bevonni. Igaz hogy ebből csak 263 aki szakmai munkát végez, a többi betanul vagy felkészül a betanulásra, de nem szabad lebecsülni az eredményeket

www.bmwi.de/Redaktion/DE/Artikel/Wirtschaft/fluechtlingspolitik.html?nn=178160

felfújta a szél 2020.05.07. 12:15:12

@birkamenet:
"Kishülye, inkább azzal törődnél hogy orbán helyett a nőkre izgulnál"

Mi ez a diszkrimináció? Hát a többi 50 gender hol marad?

illaim 2020.05.07. 12:20:25

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Az a baj, hogy egy öntelt sötét bukó vagy, és fogalmad sincs a tudomány történetéről! Ezért is vagy tagja a fideSS SA csürhéjének! LOL

pioneer2016 2020.05.07. 12:21:15

A Fidesz és a KDNP annyira keresztény, amennyire én néger.

blah 2020.05.07. 12:21:21

ha volna isten ezek nem élnének...

röf 2020.05.07. 12:26:08

A KDNP-re valóban semmi szükség, nem kell a kormányzáshoz.
Igaz, az SZDSZ sem kellett Horn Gyulának a kormányzáshoz....

Maxim Tsigalko 2020.05.07. 12:31:07

A Fidesz és a KDNP kapcsolatát talán ez a szakállas vicc szemlélteti a legjobban:

Az egér és az elefánt együtt siet át az új hídon. Az egér büszkén néz fel az elefántra, és azt mondja neki: Dumbó, hallod, hogy dübörgünk?

törppicur 2020.05.07. 13:05:30

@röf: ne menj olyan msszire vissza időben.
Nem olyan régen kaptunk egy főplgármestert, aki a..., mondd mér melyik, nem jut az eszembe, de nagyon nagy és fontos párt vezetője.
Na őrá is meg a pártjára is nagy szükség van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.07. 13:06:39

Tegyük hozzá, pl. a Párbeszédhez képest a KDNP egy óriáspárt.

Serény Vélemény 2020.05.07. 13:07:39

@birkamenet: "Ezeknek a legnagyobb aránya az európai térségből jött, "
Mi az az "európai térség"?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.07. 13:09:08

@felfújta a szél:

Te biztosan fasistza vagy.

Ha demokrata lennél, tudnád, hogy nem 51, hanem 72 gender van. Az én egyik haverom pl. ciszpedofil transzkrodil gyíkember genderű.

gyben 2020.05.07. 13:10:14

Udvari bolondra márpedig szükség van. Időnként nézni szoktam a parlamenti csőcselék összejöveteléről a közvetítést és azt kell mondjam, Tömjén Zsolti kiválóan hozza a figurát.

konrada 2020.05.07. 13:29:13

Ilyen a politika.

Van más olyan párt is a parlamentben, melynek 1 %-os a mért támogatása, és más pártokból adott légiósokkal van csak ki a minimális 5 fő, illetve még főpolgármestert is ad úgy, hogy gyakorlatilag a pártnak nem volt támogatója.

...szóval valamiért biztosan szükség van az ilyen töltelékeknek is, mint KDNP, vagy a P, de az oka....;))

Andy73 2020.05.07. 13:45:03

"Ezt persze azonnal el is fogadta az országgyűlés. Az lenne a kérdésem, hogy Semjén Zsolt mi alapján dönthet így az egész nemzet nevében?"
"Na mindegy én inkább nem mondtam semmit csak kérdeztem."

Hát, pedig elég sok hülyeséget összehordtál, Oli Bácsi. De hogy a kérdésedre válaszoljak: nem ő döntött, hanem az országgyűlés. Ő csak a törvényjavaslatot nyújtotta be. Ha még ezt sem tudod, akkor inkább ne szólj hozzá a politikához, mert kínos lebőgés lesz belőle.

Az országgyűlés összetételét pedig a szavazók döntik el, négyévente. Két év múlva ismét itt lesz a lehetőség dönteni. Akkor kiderül, folytatódik-e a kétharmad 12 év után is, vagy esetleg olyan párt kerül hatalomra, amelyik a te fogalmaid szerint inkább keresztény - vagy netán olyan, amelyik még a nevében sem az, és egyáltalán nem is akar az lenni.

Papp D. Olivér 2020.05.07. 13:55:47

@Andy73: Elfogadom a kritikát amennyiben legalább azt az egy mondatot elolvassa és értelmezi amit kiemelt. Hiszen az idézett mondatban is szerepel, hogy az ORSZÁGGYŰLÉS fogadta ezt el. Szép napot!

Andy73 2020.05.07. 14:01:08

@röf: "A KDNP-re valóban semmi szükség, nem kell a kormányzáshoz.
Igaz, az SZDSZ sem kellett Horn Gyulának a kormányzáshoz...."

A KDNP a kétharmadhoz kell, ahogy anno az SZDSZ is. Utóbbi már eltűnt a süllyesztőben, de a szocik is az 5 %-os küszöb körül járnak. Igaz, a DK valamivel erősebb, de ők is inkább csak a szociktól vettek el szavazókat, továbbra is az egyharmadon osztoznak a többi hatalmas ellenzéki párttal.

2020.05.07. 14:05:09

A fidesznek a KDNP-re nem befelé, hanem kifelé vagy szüksége. Mindenki azt hiszi, hogy a KDNP egy kereszténydemokrata párt és ha ők a fidesz szövetségesei, akkor a fidesz is egy keresztény és demokrata párt.

Andy73 2020.05.07. 14:05:43

@Oli Bácsi: A kiemelt rész bizony két mondat volt. A kérdése egy mondatból állt, és én arra válaszoltam. Ezek szerint nem csak szövegértelmezésből, de matekból is gondok vannak még Oli bácsinál, általános iskola első osztályos tananyag. Szép napot!

2020.05.07. 14:27:13

@MAXVAL bircaman közíró: a KDNP-t sok-sok éve nullára mérik, még jobbról is.

törppicur 2020.05.07. 14:34:04

@Andy73: talán legközelebb megfontoltan 1 mondatot idézz. Akkor nem zavarod össze szegény szerző urat.
Az tényleg nem világos, hogy utána még jól be is sértődött.

Andy73 2020.05.07. 14:35:18

@Eugene Horse: Gondolom azt akartad mondani, hogy NEM mérik őket, merthogy nem is kérdeznek rájuk külön, csak a Fideszre, vagy a Fidesszel együtt, mivel úgy is indulnak. De esetleg hozhatnál egy konkrét felmérést, ahol külön is megmérték őket az utóbbi években.

birkamenet 2020.05.07. 14:42:50

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "Értem, és szerinted egy szakmával rendelkező, több mint tíz évet iskolapadban töltő kelet-európai azonos megítélés alá esik, mint egy afgán vagy eritreai félanalfabéta"

Kis fideSS náci, a te mint kelet-európai gazdasági migri pont olyan bevándorló idegen vagy Nyugat-Eurrópában mint egy afrikai. Ahhoz meg mélysötét vagy, hogy tudjad, hogy mi a különbség a bevándorló meg menedékkérő közt. Na iott kezdődik neked is Meinkampfod bukása. Ami nem is csoda, mert ti vidéki félanalfabéta fidióták még annyit se értek mint eghy arab migri, mert azok legalább tudnak nyelveket és tudnak gyereket csinálni. nem úgy mint ti a kihalási lejtőn száguldó mélymagyarok.

György Attila Révai 2020.05.07. 14:47:52

A KDNP nem ilyen pártnak indult. Surján és Latorczai vezetésével egy kis keresztény polgári párt volt, amely az első két szabad választáson önállóan bejutott a parlamentbe. Az 1994-es választáson az egyetlen "rendszerváltó" párt volt, amely növelni tudta mandátumai számát. Igaz csak eggyel. Aztán a belső ellentétek főleg egy Isépy nevű képviselő jóvoltából, szétzüllesztették a pártot. Többen elmaradtak. Azok, akik végül a tisztesség helyett inkább a képviselői helyet választották, csatlakoztak a Fideszhez. A fent említett két képviselő egy darabig még mintha maradt volna a pártban, elvégre alapítók voltak. A mostani pártocskának szinte semmi köze rendszerváltók eszmeiségéhez.

midnightcoder2 2020.05.07. 14:50:15

@HaD: Azért a Gyurcsány családi vállalkozása pillanatnyilag az ellenzék vezetõ ereje. Ergo a felemlegetése nem igazán az ördög falra történõ felfestése. Amúgy a KDNP szerintem kb. ugyanaz Orbánéknak, mint az SZDSZ volt az MSZP-nek.

midnightcoder2 2020.05.07. 14:59:12

@birkamenet: Nos, nem. Mi itt még 100 éve az osztrákokkal éltünk egy országban. Az afrikai pedig sok ezer évre van az európai kultúrától. És amúgy az európába érkezése pont az a dolog, ami a mai liberális demokráciát fel fogja számolni Európában. Mert hogy az az európai civilizáció terméke, és európán kívül talán csak az USA-ban, Kanadában és Ausztráliában mûködik igazán, ahol lényegében szintén ugyanaz a civilizáció van mint itt. Az ide érkezõ Kunta-Kinte pedig nem fogja eldobni az értékrendjét, vallását, kultúráját a határon - nem is tudná - õ nem európai akar lenni, csak jólétet szeretne. De többnyire hiába, mert az EU-ban csak korlátozott mennyiségû munkahely van képzetlen polgárok számára, és azok sem túl fényesen fizetettek.

konrada 2020.05.07. 15:02:02

@midnightcoder2:
...szerintem is. A szocialistáknak a pártállami múlt miatt szükségük volt a kislétszámú, de annál erősebb hangú véleményvezérek támogatására,
a fidesznek meg liberális múltjuk miatt a vallásos érzelműeket is megszólító keresztény-demokratáékra...

birkamenet 2020.05.07. 15:11:59

@felfújta a szél: "Itt a hivatalos német statisztika a menekültek integrálásáról. Már több mint 5000 személyt sikerült bevonni. Igaz hogy ebből csak 263 aki szakmai munkát végez, a többi betanul vagy felkészül a betanulásra, de nem szabad lebecsülni az eredményeket"

jaj de anyaszmorítóan hülye vagy te kis köcsög hazudozós fideeSS troll! Mondom, hogy a nap végére kirúgnak téged a troll brigádodból, annyira lejárattad most is magad a FAKE NEWS-oddal.

FideSS trollocska, a megadott linkednek köze nincs a fenti ÁLHÍRERDNEK, ugyanis az a menekült szakmunkástanulók és vállalati gyakorlati munkahely sikeres összehangolásáról ír. Ezt persze te nyelveket nem beszélö analfabétá tanyasi fidióta nem értheted, úgyhogy elmondom neked, hogy a cikk arról ír, hogy egy államilag támogatott networking keretében 2000 kkv jelentkezett, hogy a menekült integráció jegyében a menekült szakmunkás tanulók számára gyakorlatra illetve kiképzésre helyet biztosít. 5100 helyet ajánlottak fel, ennek tetemes része szakmai gyakorlat, illetve képzés, 263 menekültet viszont a diagram szerint már alkalmaztak is.

Úgyhogy amilyen idióta vagy, bemutattál egy cikket a fideSS-es rasszizmus lejáratására, mert bemutattad, hogy Európában sikeresen müködik a menekültek integrációja a munkaeröpiacra, azok pár év alatt eljutottak oda, hogy beszélik a nyelvet és a gazdasági szereplök aktív segítségével a képzést is elvégzik. Ehhez neked 18 év kell itt Orbanisztánban, mégse jutottál a közmunkánál magasabbra.

de let e ... 2020.05.07. 16:43:55

@felfújta a szél: Láthatóan te sem tudsz különbséget tenni a biológiai nem és a társadalmi nem ( szerep) között ... de ugye nem is ezért fizetnek .;-p

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.07. 17:38:18

@midnightcoder2:

Nem, a Fidesz a liberális múltja miatt kell a KDNP. Az MSZP-nek meg a nyugat miatt kellett az SZDSZ.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.07. 17:47:46

@György Attila Révai:

A nagy szakadást a KDNP-ben a MIÉP okozta még, akkor, amikor a Fidesz még nem a nemzeti oldalon volt.

A KDNP egy része szövetséget akart a MIÉP-pel, a másik rész meg a lassan agonizáló MDF mellett akart kitartani.

Személyes emlékem ez, bár nem voltam tagjuk, de jártam pár taggyűlésen.

A promiépesek nyertek, a többiek meg mentek az MDF-be, majd onnan a Fideszbe, mikor az már a nemztei tábor tagjává lett, rlszben azonnal, részben a Fidesz által kreált MKDSZ révén. Aztán a bíróság az utóbbiaknak adott igazat, s az immár fideszes volt KDNP-esek újraszervezték a pártot, immár de facto Fidesz-szakosztályként.

A volt promiépes rész meg elkedett ámokfutni, gyakorlatilag ballibek lettek, de senki se kellettek már.

illaim 2020.05.07. 17:49:04

A KDNP egy horogkeresztény párt, a néhai MSZMP tagjainak a gyűjtőhelye! LOL

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.07. 17:49:45

@György Attila Révai:

"A mostani pártocskának szinte semmi köze rendszerváltók eszmeiségéhez."

Ez nem igaz. A ballibek máig kitertanak a rendszerváltók - téves és káros - eszmeiségéhez. Méig képtelenek felfogni, hogy az eredmény csőd lett, s a népnem akarja azt a kurzust vissza.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.07. 18:14:46

@nemecsekerno_007: Sebaj, ismét nyer a fidesz és nem vesznek fel hiteleket és nem emelnek adót. Ja, nem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.07. 18:22:10

@Serény Vélemény: Tudod van európai térség - európai államok -, afrikai térség, ázsiai térség. Szokásos fogalom. A kevésbé művelteknek ez ismeretlen. A lengyel, ukrán, román, magyar, szerb, görög, stb. bevándorlókra mondható. Örülök ha csekélyke műveltségeden javíthattam.

Sir Galahad 2020.05.07. 18:23:24

"Csak úgy halkan tenném hozzá, hogy az ellenzékre listán a választásokon megjelentek 51%-a szavazott." Nem. "Ellenzék" nem indult listán. Különböző ellenzéki pártok indultak, de egyik sem kapott 51 százalékot.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.07. 18:23:43

@MAXVAL bircaman közíró: Persze, birka nemzet. 1917-ben voltak képesek utoljára rendes forradalmat csinálni, azt is német segítséggel. És megszokták a jegyrendszert.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.07. 18:29:44

@MAXVAL bircaman közíró: Hiába írsz napi ezer egy mondatos kommentet, propagandád senkit se győz meg.

felfújta a szél 2020.05.07. 19:36:38

@birkamenet:
" a menekült szakmunkástanulók és vállalati gyakorlati munkahely sikeres összehangolásáról ír. "

Ha neked siker az, hogy a 2015-16-ban Németországban regisztrált 1,2 millió "menekültből" 2018-ban egy rohadtul drága integrációs program keretében kicsivel több mint 200 főt érdemi munkára tudtak fogni, akkor örüljél neki

A többi migrincs időközben nyilván már elhelyezkedett atomtudósként meg agysebészként

felfújta a szél 2020.05.07. 19:57:33

@de let e ...:
" te sem tudsz különbséget tenni a biológiai nem és a társadalmi nem ( szerep) között ..."

Te nem érted az idők szavát. A biológiai nem csak a születéskor számit, de utólag ezt is át lehet irni. Persze nem az ilyen fassiszta Orbán diktatúrában ahol ezt nem engedik utólag átirni a születési bizonyitványban

Pedig milyen jó lenne regisztálni hogy hétfőn ciszférfi, kedden transznő, szerdán meg genderfluid, csütörtökön nem nélküli questioning és igy tovább.

György Attila Révai 2020.05.07. 20:03:29

@MAXVAL bircaman közíró Köszönöm a tájékoztatást. Így világosabb.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.05.07. 20:51:56

@birkamenet: Hát kurvára nem ugyanolyan. Kelet-Európában van normális oktatási rendszer, és sokkal civilizáltabb körülmények között nőnek fel az emberek, míg Afrika jó részére , vagy Afganisztánra ez rohadtul nem igaz.
A hozzád hasonló balfaszokat be kellene költöztetni egy afgán meg egy eritreai közé, akkor majd megtudnád kisfiam. Te rózsadombi roma jogvédő..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.05.07. 20:53:24

@illaim: Milyen tudományról beszélsz, te balfasz? Téged még olvasni sem tanítottak meg rendesen, te idióta. Kezdd az alapoknál ! :))

Sir Galahad 2020.05.07. 21:17:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: És ezek együtt indultak mint "Ellenzék", vagy külön, ki-ki a saját neve alatt? Illetve a Parlamentben egy közös frakciót alkotnak "Ellenzék" néven vagy nem?

birkamenet 2020.05.07. 21:20:10

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: " Kelet-Európában sokkal civilizáltabb körülmények között nőnek fel az emberek,"

HEHEHEHEHEHEZHE fideSSnáci, erre pont te vagy itt a legnagyobb ellenpélda!!!
hahahahaha!

birkamenet 2020.05.07. 21:23:26

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "A hozzád hasonló balfaszokat be kellene költöztetni egy afgán meg egy eritreai közé, akkor majd megtudnád kisfiam."

Te a hozzád hasonló magyarparaszton kívül más emberfajtát az életedben nem láttál még, esetleg még olyan távolinidiai keveréket amikor a vezíredre nézel, azzal meg különösen nagy gondjaid lennének, ha meg kellene mondanod hogy Afganisztán meg Eritrea nagyjából melyik kontinensen vannak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.07. 21:31:50

@Sir Galahad: Hess vissza az általánosba és ismételd át a gyűjtőszó jelentését!

birkamenet 2020.05.07. 21:47:52

@felfújta a szél: "Ha neked siker az, hogy a 2015-16-ban Németországban regisztrált 1,2 millió "menekültből" 2018-ban egy rohadtul drága integrációs program keretében kicsivel több mint 200 főt érdemi munkára tudtak fogni, akkor örüljél neki"

Te tényleg a leganyaszomorítóbb hülye vagy a családban! Te aztán igazolod, hogy a fideSS a funkcionális analfabéták gyüjtőhelye!

Te hülyegyerek, szerinted 1,2 millió SZAKMUNKÁS tanuló menedékkérö GYEREK ment Németo-ba 2015-16-ban????? És ebböl vettek csak fel 230-at dolgozónak?????
Vagy azt akarod mondani zoknikám, hogy 1,2 millió menedékkérő felnőtt ment el szakmunkástanuló iskolába (újra tanuló gyereknek!!!)???? És az 1,2 millióból csak 230-an dolgoznak??? Te jó ég, hogy miért születnek a magdfajta segghülye idióták kizárólag csak Magyarországra?!

Te atomtudós disznópásztora a faludnak, kitől kaptad belinkelésre ezt a cikket, hogy egy kib.szott szót nem értesz belőle? Te szerencsétlen, abban a cikkben egy sikeres kezdeményezés van bemutatva a szakmunkásiskolába járó menekült gyerekek minél hamarabbi mukaerőpiaci integrációjáról, te fideSS náci meg itt reklámozod ezt a nagyvilágnak!

S hogy megtudd, hogy a mai nappal miért is rúgtak ki a fidióta troll állásodból a próbaidő letelte előtt: Nem az összes migráns gyerekből kaptak 3 év alatt csak 230-an szakmunkás állást, hanem az általad linkelt program keretében ennyit rögtön alkalmaztak a szakmában, mert nyilvánvalóan ennyinek megvolt hozzá a megfelelő képesítése, nem kellett tanoncoskodnia. A többi majd 5000-et meg kiképzésre vették fel. Mondd már meg te segghülye fidióta, hogy alkalmazzon valakit rögtön állásba egy cég, amikor még csak a szakmai gyakorlati fázisában van a nebuló? Mert ugye a magyar cég a duális képzében rögtön állást ad a diáknak, nem pedig gyakorlati képzést???

Öcsém, nálatok fidiótáknál prinitívebb meg ostobább lény a világon nincs, titeket a viláqkiállításon kellene mutatni, hogy ilyen állat mégis van!

birkamenet 2020.05.07. 21:53:51

@felfújta a szél: "A többi migrincs időközben nyilván már elhelyezkedett atomtudósként meg agysebészként"

Persze te hülyegyerek, mert ugye Orbanisztán is csak csupa atomtudósból meg agysebészből áll, mint amilyen a te fajtád is, ugye?

Mankel 2020.05.07. 22:28:46

Szerény véleményem szerint arra való a KDNP amire a DK a Ferinek.
Ha valamiért megpuccsolnák instant pótpárt amivel lehet a porondon maradni.

felfújta a szél 2020.05.07. 23:51:35

@birkamenet:
Te leütésenként kapod az illetményt, hogy ennyi sületlen szöveget összehordasz?

A migrincsfoglalkoztató programban résztvevő munkáltatókhoz intéztek egy körkérést, amiből az jött le, hogy 200-nál kicsit többnek tudtak érdemi munkát adni. Nem számitva az atomtudósokat

Boycie 2020.05.08. 00:07:48

@birkamenet: The idióta barom, csak szólok hogy a hozzád hasonlók miatt van a fidesznek kétharmada. Ti annyira undorító söpredéke vagytok az emberiségnek, hogy az Orbán banda nem tud annyit lopni hogy egy normális ember rátok szavazzon. Hajrá, csak kommentelj minél többet. Ugyanez vonatkozik az illaim nevű debil migránsfaszszopóra is :)))

Boycie 2020.05.08. 00:13:48

@Papp D. Olivér: Ha jobban figyelnéd a KDNP munkásságát akkor láthatnád hogy a fidesz ügyesen rájuk osztja a neccesebb témákat. Aztán ha nem jön be a dolog, akkor nem a fidesz volt hanem egy másik párt.
Ezen kívül a kétharmadhoz is kell. Ha külön indulnának akkor a vidéki templombajárók egy része óhatatlanul is rájuk szvazna egyszerúen a nevük miatt vagy mert a helyi pap azt mondja. Kb ennyi.

Az MSZP-nek mire kellett a Párbeszéd? Az egy szem Karigerin kívül néhány debil és manifest elmebeteg van benne. A következő választás lesz vicces, mert együtt sem érik majd el a 10%-ot, ki kell valami okosat találniuk.

no.nick.today 2020.05.08. 03:54:57

@MAXVAL bircaman közíró:

"A szavazatokat viszont besöprik, s ez a fontosabb. "
Amíg a győztesek mellett futsz, addig te is győztesnek érezheted magad. De mi lesz utána?

Amikor a "nemzeti-oldalra" gondolsz, mindig jusson eszedbe az osztrák piktor - a kis bajszával, és a sör-puccsával -, a grúz "acélember", és a brit piromán, meg a többiek (Orbán Viktor is).
Tönkretették Európát. A kökorszakba robbantották vissza úgy, hogy 100 év alatt sem heveri ki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.08. 05:42:57

@no.nick.today:

A mai KDNP eleve a Fidesz kreálmánya, leírtam a történetét tegnap. Szóval eleve értelmezhetetlen kérdésed. Ha a KDNP független párt lesz, az eleve egy teljesen új helyzet lenne.

Mi köze a nemztei oldalnak a leírt embnerekhez? Mo-on a liberális oldal tette a legrosszabbat, lásd az 1990-2010 közti görénykorszakot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.08. 05:46:45

@Sir Galahad:

Még az se igaz, hogy az ellenzék együtt 51 %-ot kapott.

Mert ezek szerint a kamupártok ellenzék? Meg ellenzék az összes olyan párt, melt közelebb áll a Fideszhez, mint a ballibekhez? Meg ellenzék a német kisebbség és az összes többi kisebbségi lista is?

Ha mindezeket levonod, ki fog jönni: az ellenzék 49 % körül kapott szavazatot.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.08. 06:21:06

@MAXVAL bircaman közíró: Szóval elismered a kamu pártokat. De aki a kamura szavazott, az is a lopós banda ellen volt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.08. 06:23:28

@MAXVAL bircaman közíró: "Mo-on a liberális oldal tette a legrosszabbat, lásd az 1990-2010 közti görénykorszakot." Amiből 4 év MDF, négy év FIdesz. De mit láttál te abból amikor ennek az időszaknak a nagy részét Szófiában töltötted hogy elévüljön a pedofília vád ellened?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.08. 06:25:43

@Sir Galahad: "Gyenge terelés." - Mármint hogy eljátszod nem tudod mi az hogy ellenzék? Az, gyenge terelés.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.08. 06:26:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem volt ellenem ilyen vád.

Nem kell valahol élni, ahhoz hogy legyenek infóid.

Egyébként az 1990-2010 közti időszak nagyobb részében Mo-on éltem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.08. 06:26:34

@MAXVAL bircaman közíró: És mi volt az MDF és Fidesz által követett liberális út? Nem nyalták az oroszok seggét?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.08. 06:28:04

@MAXVAL bircaman közíró: Dehogy nem. Emléxünk amikor még írogattad közírókám, hogy szerinted a gyerekek iránt érzett testi vágy természetes.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.08. 06:34:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A rendszerváltáskor választott út nem volt egy kormány által se megkérdőjelezve 2010-ig.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.08. 06:35:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azt írtam, nem gonoszság az alapja, hanem veleszületett orientáció.

Ezt kimondani mióta bűncselekmény?

midnightcoder2 2020.05.08. 07:12:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " Amiből 4 év MDF, négy év FIdesz."
Mondjuk az MDF ideje volt szerintem a legnagyobb katasztrófa, azok a hülyék csak nézték ahogy az elvtársak a jóelvtársi kapcsolatokon keresztül szétlopnak mindent és eladják kabátgombért nyugatra, és persze kacagva odaadták a KGST-ben lévő piacainkat a nyugati cégeknek. Pedig látták is hogy mi zajlik, csak olyan teszetoszák voltak, hogy megaludt a szájukban a tej. És persze már az ő kormányuknak is megvolt az extra hülyetagozata, a KDNP. Igazából a 40 év szocializmus mellett az a két ciklus volt a legfőbb bajunk. A Megyó-Fletó kúrmány csak már egy újabb nagy rakás szar volt a meglévő trágyadombra.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.08. 08:03:03

@MAXVAL bircaman közíró: Csak most, mi? Vissza Putyin seggéhez! A pedofília vágyát kimondani is bűn. De egyházi tisztviselőként - mint a te esetedben - a ministránsfiúk ruhája alá nyúlni, duplán az.

@midnightcoder2:
Így van. Az MDF alatt a lopási.. izé.. privatizációs minisztert pedig Mádlnak hívták.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.08. 08:26:34

@MAXVAL bircaman közíró: Nem a pedofíliáról való beszéd bűn, hanem hogy természetesnek próbálod beállítani a fiúgyerekekhez való vonzódásod.

birkamenet 2020.05.08. 08:38:52

@Boycie: "csak szólok hogy a hozzád hasonlók miatt van a fidesznek kétharmada. "

Nem te fedett fideSS troll, orbánnak kétharmada miattatok, a felszopó genetikájú magyarbirkák miatt van! Akiknek a gyülöletét az egész világ ellen aktivizálja, tüzifával megkeni és naponta kihasználja a funkcionális analfabetizmusukat.

Csak szólok!

GöTi 2020.05.08. 08:47:44

Csak azt kellene előírni, hogy ha egy társulat önálló frakciót alakít a parlamentben, akkor tagjai a következő választáson kötelezően önállóan - pártként, vagy egyéniben - indulhatnak csupán.

birkamenet 2020.05.08. 08:59:18

@felfújta a szél: "A migrincsfoglalkoztató programban résztvevő munkáltatókhoz intéztek egy körkérést, amiből az jött le, hogy 200-nál kicsit többnek tudtak érdemi munkát adni"

Látod te kisköcsög fideSS debil, a végén csak beismerted, hogy lövésed sincs arról, hogy miről szól az a német nyelvü szöveg, amivel itt bejöttél heccelni a migránsok ellen.

Először azt hazudtad te elmebeteg, hogy 1.2 millió migránsból eddig csak 236 lett alkalmazva Németországban (te jó ég, hogy nem szólalt meg a csengő a fejedben, hogy ez mekora baromság már!!!!)

Majd aztán fel lettél világosítva, hogy nem a 1,2 millió migráns foglalkoztatási eredményéről van szó, hanem egy program kezdeményezésről a menekült hátterü szakmunkástanulók és a vállalatok között, a vállalatok ezen integrációs program keretében migráns gyerekek ezreinek biztosítottak gyakorlati képzést, de 236-ot alkalmaztak is.

De neked nem elég ennyi beégés, most azzal jössz, hogy ez csak körkérdés volt az egész. Igen? Akkor most alkalmazva lett az a 236 vagy csak körkérdezték a vállalatokat hogy alaklamaznának-e ennyit??? (az 1,2 millióból - te ostoba fake news gyáros??)

Te szerencsétlenm ostoba funkcionális analfabéta fideSS bértroll, egy nyelvet se beszélsz, még a magyart sem, mondd már meg, ki nyomta a kezedbe ezt a cikket, hogy kommenteld hozzá azt a hazugságot, amit elsütöttél itt már többször is?

birkamenet 2020.05.08. 09:03:51

@GöTi:

az van előírva, hogy amennyi önálló párt egy listán indul, annyiszor 5% kell a bejutáshoz. Ennyi megkötés elég, nem kell ezt túlbonyolítani. Majd ha a fideSS - kdnp-nek nem lesz 10%-a, akkor automatikusan mindkettő kizuhan.
Csak rá kell léptetni őket a maszop útjára.

gázóra ellenőr 2020.05.08. 09:04:19

@MAXVAL bircaman közíró: Nem véletlenül undorodik tőled mindenki.

Netuddki. 2020.05.08. 09:17:58

Miért kellene? Azért, hogy a választók "tegyék a kereszt mellé a keresztet". Ennyi.
A maffiában meg minden le van osztva, az övüké a bohóc szerep. :/

Különben meg egy álkeresztény banda mind a kettő. Sokáig aszt hittem a tömjénzsóti református, amíg fel nem világosítottak róla, hogy katolikus.

citrix 2020.05.08. 09:54:47

Vicces látvány a keresztet tartó nemzeti fővadász látványa. A nemzeti fővadász aki helikopterből lövöldözi a házi rénszarvasokat és egyéb jószágokra is tüzel ha lehet. Nyilván a bibliában hosszú fejezeteken keresztül fejtik ki Jézus és az apostolok a vadászat fontosságát, külön említve a rénszarvasokat. Hobbiból persze. A kdnp az a törpepárt ami soha nem indult önállóan és nem is jutott volna a parlamentbe a fidesz hathatós segítsége nélkül. Ájtatos manók , képmutató farizeusok bandája akiken keresztül a salátatörvényeket átnyomja a fidesz. Ezek úgy keresztények mint demokratikus a Koreai Népi Demokratikus Köztársaság.
süti beállítások módosítása